//
کدخبر: ۲۰۹۲۳۳ //
معاونت فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری کرمانشاه:

کمپین "از خودمان شروع کنیم" تا ۷ شهریور ادامه خواهد داشت

کمپین "از خودمان شروع کنیم" امروز(۵ شهریور) با حضور شهردار کرمانشاه و اعضای شورای شهر، معاونت فرهنگی ورزشی شهرداری، رییس حوزه هنری و پلیس راهور ناجا در چهار راه نوبهار کرمانشاه برگزار شد.

کمپین "از خودمان شروع کنیم" تا ۷ شهریور ادامه خواهد داشت
به گزارش فرتاک نیوز،

مهدی عبدالمالکی معاونت فرهنگی،اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمانشاه اظهار داشت: کمپین "از خودمان شروع کنیم با همکاری چهار مجموعه سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری،حوزه هنری به عنوان مجری،پلیس راهور و سازمان حمل و نقل و ترافیک شهری شهرداری انجام شده است.

WhatsApp Image 2019-08-27 at 21.02.00

عبدالمالکی افزود:این کمپین از دهه اول مرداد ماه تحت غالب اهدا گل از طرف کودکان به کسانی که مقررات را رعایت می کردند شروع شد و از ۲۳مرداد ماه در ۸ تقاطع سی متری دوم،چهار راه نوبهار، چهار راه مطهری،چهار راه مدرس، چهار راه هلال احمر،چهار راه سیلو و چهار راه مادر، شهر کرمانشاه صورت گرفت.

معاونت فرهنگی شهرداری تصریح کرد: در این کمپین هنرمندان عرصه تئاتر با لباس و نمادهایی که دارند مسائل ترافیکی از جمله استفاده از چراغ قرمز و سبز و خط عابر پیاده و... را برای عابرین و رانندگان نهادینه می کنند و  این کمپین در طول روز و در سه نوبت انجام می گیرد وتا ۷شهریور ادامه خواهد داشت.

WhatsApp Image 2019-08-27 at 21.02.14

در ادامه افشین آزادی رییس حوزه هنری کرمانشاه گفت: این کمپین به منظور گوشزد کردن مسائل ترافیکی و فرهنگ استفاده از چراغ سبز و اینکه عابرین چه موقع عبور کنند و با هدف حفظ جان عابرین انجام می شود.

رییس حوزه هنری افزود:این افراد هنرمندانی در عرصه تئاتر هستند که با ادبیات طنز گونه کار فرهنگ سازی را انجام می دهند و امیدواریم که بتوانیم با برگزاری این کمپین فرهنگ های ترافیکی را در شهر کرمانشاه نهادینه کنیم.

خبرنگار:طیبه دولت آبادی

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۰۹۲۳۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان