//
کدخبر: ۲۰۹۱۶۷ //

مبارزه بی‌امان با قاچاق کالا نیاز اساسی کشور

وزیر دادگستری گفت: در حال حاضر با توجه به شرایط موجود نیازمند مبارزه بی‌امان با قاچاق هستیم که اکنون این موضوع شروع شده و رو به گسترش بوده و از عمق مناسبی برخوردار است.

مبارزه بی‌امان با قاچاق کالا نیاز اساسی کشور
به گزارش فرتاک نیوز،

 علیرضا آوایی ظهر امروز در جریان بازدید از واحدهای صنعتی و تولیدی استان اردبیل در جمع با خبرنگاران اظهار کرد: بحث مبارزه با قاچاق و تاثیر مستقیم آن بر روی رونق تولید بسیار مهم بوده از این رو امروزه ما نیازمند مبارزه بی‌امان با قاچاق هستیم که اکنون این موضوع شروع شده و رو به گسترش بوده و از عمق مناسبی برخوردار است.

وی افزود: به هر میزانی که کالاهای قاچاق وارد کشور شود به همان میزان واحدهای تولیدی و صنعتی داخل کشور با رکود مواجه شده و سبب افزایش بیکاری در کشور خواهد شد از این رو مبارزه با قاچاق و در کنار آن مبارزه با فساد از جمله ضروریات برای تحقق اهداف شعار سال رونق تولید است.

وزیر دادگستری بیان کرد: در خصوص جلوگیری از فساد و مبارزه با قاچاق و تشکیل پرونده‌ها باید نکته مهم «احتیاط و دقت بالا» مد نظر قرار گیرد تا مبادا افرادی به ناحق گرفتار این موضوع شده و آبروی این افراد پایمال شود.

آوایی با اشاره به تاثیر دستگاه قضایی و وزارت دادگستری در حمایت از تولید عنوان کرد: دستگاه قضایی و وزارت دادگستری نقش بسیار موثری را در ایجاد فضای امن و آرام برای سرمایه‌گذاران جهت احداث واحدهای صنعتی و فعالیت‌های اقتصادی ایفا می‌کنند زیرا اولین مسأله مهم برای سرمایه‌گذاران احساس امنیت و آرامش است.

وی گفت: در استان اردبیل یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های دستگاه قضایی استان ایجاد فضای امن و بسترهای لازم جهت فعالیت سرمایه‌گذاران بوده که وحدت و همدلی موجود بین دستگاه قضایی و سایر دستگاه‌های اجرایی استان سبب رشد و توسعه اقتصادی و سرمایه‌گذاری فعالان اقتصادی در این استان خواهد شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۰۹۱۶۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان