//
کدخبر: ۲۰۸۲۹۱ //

۳۵ پروژه در هفته دولت در قشم به بهره‌برداری می‌رسد

فرماندار قشم از بهره‌برداری35 پروژه و گلنگ‌زنی یک پروژه عمرانی در ۱۳ حوزه مختلف با اعتباری حدود ۸۶۰ میلیارد ریال همزمان با هفته دولت خبر داد.

۳۵ پروژه در هفته دولت در قشم به بهره‌برداری می‌رسد
به گزارش فرتاک نیوز،

 علیرضا نصری شامگاه امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: همزمان با هفته دولت ۳۶ پروژه با اعتباری حدود ۸۶۰ میلیارد ریال در قشم بهره‌برداری و کلنگ‌زنی می‌شود.

وی با بیان اینکه پروژه‌ها در ۱۳ حوزه مختلف قابلیت دسته‌بندی دارد، افزود: عمران روستایی با اعتبار ۳۰۹ میلیارد و ۳۵۰ میلیون ریال به عنوان حوزه شاخص مطرح است.

فرماندار قشم بیان کرد: راهداری و حمل و نقل عمومی با اعتبار ۲۲۰ میلیارد و ۶۲ میلیون ریال و حوزه شیلاتی با اعتبار ۱۶۰ میلیارد ریال در رده‌های بعدی قرار دارند.

نصری ادامه داد: پروژه‌های عمران شهری ۹۸ میلیارد ریال و بنیاد مسکن نیز ۸۱ میلیارد و 12 میلیون ریال اعتبار دارند که مجموع اعتبار تمامی پروژه‌ها از منابع دولتی، خیرین و بخش خصوصی تامین شده است.

وی گفت: «حوزه نوسازی و تجهیز مدارس» و «برق» هرکدام  ۷۸ میلیارد ریال اعتبار را به خود اختصاص داده‌اند.

فرماندار قشم افزود: پمپ بنزین روستای رمچاه با سرمایه‌گذاری ۴۰ میلیارد ریالی بخش خصوصی، مراکز جامع سلامت روستایی طولا، رمچاه و لارک به همراه مرکز تسهیلات زایمانی روستایی در لافت و اورژانس ۱۱۵ شهر سوزا جمعا به ارزش ۱۱ میلیارد و۴۵۰ میلیون ریال از جمله پروژه‌هایی است که در هفته دولت به بهره برداری می‌رسد.

نصری ادامه داد: همچنین سایت ۷۰۰ راسی پرورش بز در روستای باسعیدو با سرمایه‌ای افزون بر ۲۰۰ میلیارد ریال در راستای تحقق برنامه‌های اشتغالزایی و رونق تولید با اتکا به ظرفیت و منابع محلی کلنگ‌زنی می‌شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۰۸۲۹۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان