//
کدخبر: ۲۰۸۲۴۴ //

آیت‌الله علما: مسئولان هیچ منتی بر مردم ندارند

امام جمعه کرمانشاه بر ضرورت حذف کاغذبازی در ادارات تاکید کرد و گفت: مسئولان هیچ منتی بر مردم ندارند.

آیت‌الله علما: مسئولان هیچ منتی بر مردم ندارند
به گزارش فرتاک نیوز،

آیت‌الله مصطفی علما در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی این هفته کرمانشاه با اشاره به هفته دولت از تمام کارکنان و پرسنل دولت خواست تا به پست‌ها و مسئولیت‌های خود به عنوان فرصتی برای خدمتگزاری به مردم استفاده کنند، همانگونه که معمار کبیر انقلاب خود را خدمتگزار مردم می‌دانستند.

وی با اشاره به دیدار روز گذشته مقام معظم رهبری با اعضای هیأت دولت خاطرنشان کرد: تأکید و توجه معظم‌له در این دیدار بر روی اقتصاد و فرهنگ بود و بر حمایت از تولید داخلی تاکید ویژه‌ای داشتند.

خطیب جمعه کرمانشاه افزود: رهبر فرزانه انقلاب همچنین حمایت از تولید داخلی را کلید اصلی حل مشکلات کشور دانستند و بر لزوم حذف کاغذبازی‌ها و رفع بوروکراسی و مشکلات اداری بر سر راه تولید تاکید فرمودند که باید دولتمردان به این مهم توجه داشته باشند.

آیت‌الله علما تصریح کرد: مردم ولی نعمت مسئولان هستند و آنها هیچ منتی بر مردم برای انجام وظایفشان ندارند.

امام جمعه کرمانشاه در ادامه مناسبت‌های هفته پیش‌رو را یادآور شد و به 31 شهریورماه روز صنعت دفاعی، اول شهریورماه بزرگداشت ابوعلی سینا و روز پزشک، دوم شهریورماه شروع هفته دولت و شهادت شهیدان رجایی و باهنر، سالگرد شهید اندرزگو، چهارم شهریورماه روز کارمند و پنجم شهریورماه روز خانواده اشاره کرد.

وی همچنین با تبیین اهمیت موضوع ولایت و عید غدیر گفت: صلاح دنیا و آخرت همه ما را امام تعیین می‌کند و عزت ما زمانی است که امام حاکم باشد و این موضوع اساس اسلام و روح و جوهره تمام اصول این دین الهی است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: مهر
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۰۸۲۴۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان