//
کدخبر: ۱۸۴۹۲۳ //

جسد دخترحادثه عصر جمعه نیز ساعتی قبل پیدا شد

جسد دختر حادثه عصر جمعه با پیگیری های مسؤولان مربوطه ساعتی قبل پیدا شد.

جسد دخترحادثه عصر جمعه نیز ساعتی قبل پیدا شد
به گزارش فرتاک نیوز،

در پی خبر غرق شدن دو پزشک در رودخانه الوند که خبر های آن از عصر روز جمعه تمام کانال ها و سایت های خبری را به خود اختصاص داده بود، که دکتر «مرتضی شکربیگی» رادیولوژیست به همراه دخترش «دکتر سعیده شکربیگی» به دنبال حضور در منطقه تفریحی شالان ریجاب رفته بودند غرق و جسد آنان پیدا نشده بود.

گفتنی است به علت همزمانی اتفاق با شروع تاریکی و شب عملیات جستجو در شب متوقف شده بود اما صبح روز شنبه با تلاش بی وقف و شجاعانه اهالی ریجاب به‌خصوص جوانان، فرماندار و پرسنل فرمانداری، نیروهای انتظامی و نظامی، هلال احمر، اورژانس و فوریت‌های پزشکی جسد پدر پیدا شد.

اما جسد دختر تا ساعت قبل پیدا نشده بود که به دنبال پیگیری های مسوولان مربوطه جسد دختر نیز پیدا شد.

علی صادقی اظهار داشت: در پی حادثه فشار روانی بر روی مسوولین شهرستان به علت ناراحتی موضوع بود، پدر و دختر بعد از سفر به ارتفاعات بازدی دراز و در بازگشت به علت اینکه از اهالی قلعه شاهین منطقه بوده برای تفریح به ریجاب آمدند

دادستان دالاهو ادامه داد:عصر روز جمعه در هتل نزدیک به منطقه حادثه قصد اقامت داشتند و در تماس تلفنی با خانم خود از انان نیز برای حضور در ریجاب دعوت می کند و بعد از چند ساعت گزارش بدون سرنشین بودن ماشین آنان و حتی جسد دختر به کلانتری منطقه داده می شود.

وی افزود:جسد پدر بعد از چند ساعت جستجو توسط تیم های حاضر در محل در عمق آب و 100 متر پایین تر از هتل ریجاب (منطقه شالان) پیدا می گردد، و به علت شدت و عمق آب جسد دختر نیز در پی تلاش های دنباله دار 200 متر پایین تر از جسد پدر و گیر کرده به درختی یک ساعت پیش پیدا می گردد.

صادقی عنوان کرد: خانواده از نگرانی اجساد خارج شده و ما با غم این خانواده ابراز همدردی داریم، منطقه چون توسط باغ های متعدد محاصره شده است جنبه احتیاط باید کاملا رعایت گردد، علت تامه مرگ در پزشک قانونی در دست بررسی است

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: فارس
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۸۴۹۲۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان