//
کدخبر: ۲۰۸۰۶۶ //

وزیر راه و شهرسازی : تلاش می‌کنیم هیچ پروژه عمرانی دچار رکود نشود

وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه راه برون‌رفت از شرایط کنونی فعال‌کردن تمام ظرفیت‌های داخلی است، بیان کرد: تمام تلاش ما این است که هیچ پروژه عمرانی ما دچار رکود نشود، از انواع و اقسام الگوهای مالی برای توسعه و پیشرفت کشور استفاده می‌کنیم.

وزیر راه و شهرسازی : تلاش می‌کنیم هیچ پروژه عمرانی دچار رکود نشود
به گزارش فرتاک نیوز،

محمد اسلامی ورنامخواستی امشب در آیین بهره‌برداری از مسجد‌جامع ساری اظهار کرد: روزی که مسجد جامع ساری آتش گرفت، دل خیلی‌ها هم با آن آتش گرفت و کل ایران نسبت به این رخداد متأثر شد.

وی با بیان اینکه مردم نگران بودند که مانند اتفاقاتی که برای آثار تاریخی می‌افتد این نیز به فراموشی سپرده شود، افزود: لطف خدا و همت همه موجب شد تا در ایام فرخنده شاهد شروع برنامه‌ها در این مسجد باشیم.

وزیر راه و شهرسازی با اشاره به دقت‌نظر، تعهد و انجام کار با اطمینان پیمانکار این پروژه، بیان کرد: موضوعی که امروز در کشور به آن نیاز مبرم داریم، همدلی، هماهنگی و یکپارچگی است، دشمن همواره از نقطه ضعف‌ها مانند عدم یکپارچگی و عدم وحدت استفاده می‌کند.

این مسؤول خاطرنشان کرد: امروز ما قدرتمندتر از هر مقطع از تاریخ هستیم، در اجلاس خزر نخست‌وزیرهای کشورهای حاشیه خزر و پیرامون حضور به این امر اذعان داشتند که هیچ‌کس تا به حال در مقابل آمریکا توان ایستادگی نداشته است و شما به شایستگی ایستادگی کردید.

اسلامی افزود: درست است که برای ما هزینه ایجاد کردند اما اینکه سفارت‌خانه آمریکا برای دولت و ملت ما تصمیم‌گیری و برای ما تعیین تکلیف نمی‌کند بسیار مهم است، در دنیا اینکار را انجام می‌دهند و به همه دنیا تعرض کرده‌اند.

وی با بیان اینکه راه برون‌رفت از شرایط کنونی فعال‌کردن تمام ظرفیت‌های داخلی است، بیان کرد: تمام تلاش ما این است که هیچ پروژه عمرانی ما دچار رکود نشود، از انواع و اقسام الگوهای مالی برای توسعه و پیشرفت کشور استفاده می‌کنیم.

به گزارش فارس، مسجدجامع مرکز مازندران که سه هزار سال پیشینه پرستشگاهی دارد در سال گذشته دچار آتش‌سوزی مهیب و کم‌سابقه‌ای شد که امشب بعد از حدود یک‌سال بازسازی و به بهره‌برداری رسید.

اسلامی سال گذشته استاندار مازندران بود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: فارس
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۰۸۰۶۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان