//
کدخبر: ۲۰۸۰۴۶ //

ترافیک فوق سنگین و پرحجم در تمامی محورهای شرق استان تهران

فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران گفت: هم اکنون در تمامی محورهای شرق استان تهران در دو لاین رفت و برگشت شاهد ترافیک سنگین و پر حجم هستیم و پیش‌بینی می‌شود طی ساعات آینده بر بار ترافیکی این محورها افزوده شود.

ترافیک فوق سنگین و پرحجم در تمامی محورهای شرق استان تهران
به گزارش فرتاک نیوز،

سیاوش محبی فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران دقایقی پیش در پردیس در خصوص اوضاع ترافیکی محورهای هراز، فیروزکوه، امام رضا (ع) و بزرگراه حرم به حرم، اظهار کرد: هم اکنون عبور و مرور انواع وسایل نقلیه از جنوب به شمال و شمال به جنوب محور هراز فوق سنگین و پر حجم در جریان است و با نزدیک شدن به ساعات پایانی روز بر بار ترافیکی این محور افزوده خواهد شد.

وی گفت: آمد و شد انواع وسایل نقلیه در لاین رفت و برگشت محور فیروزکوه سنگین و پر حجم گزارش شده و خودروها به مرور در حال عبور از این محور مواصلاتی کشور هستند.

محبی با بیان اینکه حادثه خاصی در محورهای مواصلاتی شرق استان تهران رخ نداده، بیان کرد: تردد وسایل نقلیه از محور امام رضا (ع) و بزرگراه حرم به حرم نیز نیمه سنگین گزارش شده اما به دلیل گنجایش بالای این محورها، عبور خودروها بدون مشکل و گره ترافیکی صورت میپذیرد.

فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران با بیان اینکه از ساعت ۱۴ فردا محور هراز تا ساعت ۲ بامداد روز بعد یکطرفه خواهد بود اذعان کرد: بیشترین آمار تصادفات به ویژه در شب، به دلیل خستگی و خواب آلودگی رخ می‌دهد بنابراین هم وطنان قبل و در حین مسافرت در محل های مجاز اقدام به استراحت و تجدید قوا کرده و پس از رفع خستگی ادامه مسیر دهند.

وی تاکید کرد: هموطنان با رعایت کامل مقررات راهنمایی و رانندگی، پرهیز از عجله و شتاب، رعایت فاصله طولی مناسب با خودروهای جلویی، عدم ارتکاب تخلفات حادثه‌ساز مانند سرعت، سبقت و انحراف به چپ سفری ایمن و بدون خطر را برای خود و دیگر هم وطنانمان رقم بزنند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۰۸۰۴۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان