//
کدخبر: ۲۰۸۰۴۴ //

تمامی مشکلات زیرساختی شهرک صنعتی پیشوا برطرف می‌شود

فرماندار پیشوا با اشاره به برخی از مشکلات زیرساختی در شهرک صنعتی این شهرستان گفت: ظرف چند ماه آینده تمام مشکلات زیرساختی شهرک صنعتی حل خواهد شد.

تمامی مشکلات زیرساختی شهرک صنعتی پیشوا برطرف می‌شود
به گزارش فرتاک نیوز،

حسین عباسی فرماندار پیشوا درباره فعالیت شهرک‌های صنعتی اظهار کرد: باتوجه به اینکه در شهرستان پیشوا عمده فعالیت‌ها براساس کشاورزی است، اقتصاد منطقه نیز بر همین پایه استوار شده است.

وی با بیان اینکه در موضوع صنعت و صنایع این شهرستان موقعیت مطلوبی ندارد، گفت: تعداد محدودی از کارخانجات در سطح شهرستان و کمتر از 10 واحد در شهرک صنعتی فعالیت دارند، تعداد محدودی نیز در خارج از شهرک صنعتی هستند.

فرماندار پیشوا افزود: شرایط اقتصادی کشور ایجاب می‌کند که با توجه به نامگذاری امسال به نام رونق تولید و تاکیداتی که مقام معظم رهبری دارند، تمرکز خود را به سمت تقویت صنعت ببریم و در شهرستان نیز همین رویه را در پیش گرفتیم.

عباسی در ادامه عنوان کرد: ستاد تسهیل در محل فرمانداری هر دو هفته یک بار برگزار می‌شود کارخانجات مسائل خود را مطرح می‌کنند و با کمک ادارات مشکلات آنها پیگیری می‌شود.

فرماندارپیشوا درباره اعتبارات صنعتگران نیز بیان کرد: نیاز به سرمایه در گردش و تجهیز و تکمیل کارگاه‌ها عمده مشکل صنعتگران است که باید در سطح ملی کارگشایی شود.

وی افزود: بنا شد که تمام مسائل در جلسه ستاد تسهیل مطرح و برای آنها تصمیماتی اتخاذ شود که طی ماه‌های باقیمانده در سال با توجه به جدیت وزارتخانه و فرمانداری تلاش می‌کنیم که مشکلات برطرف شود.

عباسی در مورد زیرساخت‌ها در شهرک صنعتی پیشوا نیز اذعان کرد: شهرک صنعتی پیشوا از سال 1382 تاسیس شده اما به مرور زمان و با توجه به تملک زمین‌هایی که صورت گرفته بعضی از نقاط مشکلات حقوقی دارند که در حال پیگیری است.

وی درباره سفر مدیرعامل شهرک صنعتی استان تهران به پیشوا بیان کرد: در هفته دولت جلسه‌ای با مدیرعامل شهرک صنعتی استان تهران در پیشوا برگزار خواهیم کرد.

فرماندار پیشوا تصریح کرد: در بحث آب در شهرک صنعتی هیچ مشکلی نداریم، در بحث برق نیز یک نیروگاه در حال احداث است که نیاز برق در شهرک صنعتی را تامین می‌کند تا دوماه آینده نیز مشکل ارتباطی حل می‌شود.

عباسی خاطرنشان کرد: با توجه به سفر وزیر ارتباطات به پیشوا قرار شد که ارتباط موبایل در شهرک صنعتی نیز برقرار شود و تا چندماه آینده تمام مشکلات زیرساختی شهرک صنعتی حل خواهد شد.

فرماندار پیشوا با بیان اینکه شهرستان پیشوا یکی از قطب‌های اصلی کشاورزی محسوب می‌شود، عنوان کرد: مکمل‌های بخش صنعت و کشاورزی در سطح شهرستان مستعد سرمایه‌گذاری سرمایه‌گذاران است و از سرمایه‌گذاران دعوت می‌کنیم برای آشنایی با فرصت‌های سرمایه‌گذاری شهرستان اقدام کنند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۰۸۰۴۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان