//
کدخبر: ۲۰۸۰۳۲ //

کارگاه آموزشی ازدواج ویژه ناشنوایان در بقاع متبرکه شاخص کرمانشاه برگزار شد

ورکشاپ وگارگاه آموزشی ازدواج ویژه ناشنوایان و خانواده های آنها با حمایت اداره کل اوقاف و امور خیریه و با هدف کاهش آسیب های اجتماعی در مراکز افق بقاع متبرکه شاخص استان کرمانشاه برگزار شد

کارگاه آموزشی ازدواج ویژه ناشنوایان در بقاع متبرکه شاخص کرمانشاه برگزار شد
به گزارش فرتاک نیوز،

حجت الاسلام مهدی توسلی اظهار کرد: این کارگاه های تخصصی گام به گام ویژه ناشنوایان و خانواده های آنها در مراکز افق آستان مقدس امامزاده ابراهیم(ع) طاقبستان، امامزاده مهدی(ع) هرسین و مسجد و زیارتگاه صاحب الزمان(عج) کرمانشاه برگزار شد.

وی از مبارزه و کاهش آسیب های اجتماعی به عنوان یکی از مهم ترین علل تشکیل مراکز افق یاد کرد و از برگزاری ورکشاپ ازدواج برای ناشنوایان به عنوان یکی دیگر از فعالیت های مراکز افق یاد کرد.

وی اضافه کرد، این برنامه با همکاری موسسه آوای مهر استان قم در چهار بقعه متبرکه استان در حال برگزاری است که در هر امامزاده به صورت یکروز برگزار شده است.

حجت الاسلام توسلی افزود: به دلیل کمبود امکانات فرهنگی برای آموزش های ازدواج ناشنوایان، این امر با هدف کاهش آسیبهای اجتماعی صورت گرفته است و از اساتید توانمند مرتبط با ناشنوایان در این دوره ها استفاده شده است.

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه افزود: این گارگاه های آموزشی در سه دوره که در هر دوره ۸۰ نفر در این کارگاهها شرکت کردند و در مجموع ۲۴۰ نفر از آموزشهای این دوره بهره مند شده اند

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۰۸۰۳۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان