//
کدخبر: ۲۰۷۹۹۱ //

کرمانشاه ایستگاه پایانی قاچاقچیان مواد مخدر/کشف ۱۴۸ کیلو تریاک

فرمانده انتظامی استان از انهدام یک باند تهیه و توزیع مواد مخدر در شهر کرمانشاه و کشف 148 کیلوگرم تریاک خبر داد.

کرمانشاه ایستگاه پایانی قاچاقچیان مواد مخدر/کشف 148 کیلو تریاک
به گزارش فرتاک نیوز،

سردار "علی اکبر جاویدان" فرمانده انتظامی استان کرمانشاه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با انجام کارهای اطلاعاتی از فعالیت یک باند که قصد انتقال مقدار زیادی تریاک از استان های شرقی کشور به کرمانشاه را داشتند، مطلع شدند.

وی افزود: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان پس از شناسایی مسیر حرکتی باند توزیع مواد مخد، موفق شدند در عملیاتی ضربتی هر 2 دستگاه خودروی آنها را در ورودی شهر کرمانشاه توقیف کنند.

photo_۲۰۱۹-۰۸-۲۲_۱۲-۱۹-۴۸

سردار جاویدان ادامه داد: در بازرسی از خودروهای قاچاقچیان که یک دستگاه دنا و یک دستگاه پراید بود، 148 کیلوگرم تریاک کشف و 4 نفر را نیز دستگیر شدند.

رشد 83 درصدی کشفیات مواد مخدر

فرمانده انتظامی کرمانشاه همچنین از کشف یک تن و 450 کیلوگرم انواع مواد مخدر در استان خبر داد و گفت: این مقدار کشفیات که متعلق به پنج ماه سپری شده از سال است در مقایسه با مدت مشابه سال قبل 83 درصد رشد نشان می دهد.

وی تصریح کرد: در این مدت همچنین 11 باند تهیه و توزیع مواد مخدر منهدم و 90 قاچاقچی نیز دستگیر و تحویل مراجع قضائی شده اند.

سردار جاویدان در پایان از با قدردانی از همکاری خوب مردم و دستگاه های امنیتی و قضائی با پلیس، اعتیاد را زمینه ساز بسیاری از جرائم دیگر عنوان کرد و گفت: مواد مخدر را می توان جزو اولویت دار ترین آسیب های اجتماعی به حساب آورد که در این خصوص لازم است دستگاه های فرهنگی نسبت به آسیب های جبران ناپذیر آن روشنگری کنند.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۰۷۹۹۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان