//
کدخبر: ۲۰۷۳۲۶ //

استقبال شاعران جهان از جشنواره بین‌المللی شعر نهج‌البلاغه

دبیر جشنواره بین المللی شعر نهج البلاغه با اشاره به استقبال شاعرانی از کشورهای مختلف جهان در این جشنواره گفت: ارزش‌های والای نهج البلاغه باید در جامعه جاری شود.

استقبال شاعران جهان از جشنواره بین‌المللی شعر نهج‌البلاغه
به گزارش فرتاک نیوز،

مسعود رجائی اظهار داشت: جشنواره بین المللی شعر نهج البلاغه بهانه‌ای است که عموم مردم بتوانند با زبان شعر با فضیلت‌های این کتاب ارزشمند و همچنین شخصیت والای حضرت علی(ع) آشنا شوند.

وی افزود: امید است با برگزاری چنین برنامه‌هایی شاهد ارتقای فرهنگ نهج البلاغه و جاری شدن کلام امیرالمومنان(ع) در جامعه باشیم.

دبیر جشنواره بین المللی شعر نهج البلاغه گفت: سومین دوره جشنواره شعر نهج البلاغه با حضور شاعرانی از کشورهای آمریکا، هندوستان، کنگو، آذربایجان، پاکستان و کشورهای عربی برای نخستین بار به صورت بین المللی برگزار شد.

وی با اشاره به رهنمودهای آیت‌الله حسین مظاهری از مراجع تقلید و رئیس حوزه علمیه اصفهان در راستای برگزاری هر چه بهتر این جشنواره ادامه داد: پیش از برگزاری این جشنواره نشستی با آیت الله مظاهری داشتیم و ایشان راهنمایی‌های لازم را انجام دادند و اکنون که در اختتامیه جشنواره هستیم نیز دورادور با این جشنواره همراه بودند.

رجائی خاطرنشان کرد: در این بین مهمترین موضوعی که ایشان بر آن تاکید داشتند، لزوم جاری شدن هر چه بیشتر کلام و منش حضرت علی(ع) در جامعه است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۰۷۳۲۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان