//
کدخبر: ۲۰۷۰۴۴ //

راه اندازی کمیته پایش سلامت در بنیاد شهید یزد

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان یزد در برگزاری همایش بزرگ آزادگان سرافراز استان گفت: کمیته پایش سلامت در بنیاد شهید یزد راه اندازی شده است.

راه اندازی کمیته پایش سلامت در بنیاد شهید یزد
به گزارش فرتاک نیوز،

 احمد ابراهیمی دقایقی قبل در همایش بزرگ آزادگان سرافراز استان یزد که در دانشگاه یزد برگزار شد با بیان اینکه امینت، آرامش و آسایش کشور ناشی از صبر و استقامت آزادگان و خانواده‌هایشان است گفت: با بازگشت آزادگان قدرت به ایران اسلامی بازگشت و جانبازان و آزادگان با صبر و استقامت در زندان‌های عراق و بعد از بازگشت به کشور هم سبب خیر و برکت برای ایران اسلامی شدند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان یزد خاطرنشان کرد: امروز جمهوری اسلامی به حضور جانبازان در بخش‌های مختلف افتخار می‌کند و اگر امروزه تحریم‌ها را کنار زده‌ایم ناشی از صبر و استقامت و بردباری آزادگان است.

وی با اشاره به اینکه مشارکت جامعه هدف در برنامه‌ها و حل مشکلات این عزیزان در یزد توسط جامعه ایثارگری صورت می‌گیرد گفت: کمیته‌های مختلف در بنیاد شهید شکل گرفته و در صدد هستیم که این کمیته‌ها به صورت مستمر فعالیت داشته و مشکلات این قشر را حل کنند.

ابراهیمی تعداد جانبازان و ایثارگران و خانواده‌هایشان را در بین 397 نفر نخبه در استان یزد، بیش از 50 نفر اعلام کرد و دلیل آن را ناشی توانمندی‌های خاص در بین این قشر در استان دانست.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان یزد تصریح کرد: تکریم ارباب رجوع با رویکرد اقتصاد مقاومتی، حضور در شهرستان‌ها و پیگیری مشکلات جانبازان، تشکیل شوراهای ایثارگران در شهرستان‌ها، تشکیل شورای معاونین، اعزام تیم‌های 10 نفره با رویکردهای مختلف به شهرستان‌ها و همچنین توجه به اشتغال جامعه ایثارگری خانواده‌هایشان از جمله اقداماتی است که در اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران یزد پیگیری و دنبال می‌شود.

وی ادامه داد: اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران یزد در ارزیابی عملکرد در سال گذشته در بین 32 استان، رتبه برتری کشوری را کسب کرد که نشان از فعالیت‌های بسیار خوب در این اداره کل است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان یزد به راه اندازی کمیته پایش سلامت در بنیاد شهید یزد برای اولین بار، خاطرنشان کرد: جانبازان عزیز با شرکت در این پایش نسبت به سلامت خود اقدام خواهند کرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۰۷۰۴۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان