//
کدخبر: ۲۰۶۶۷۲ //
شهردار تهران خبر داد

ورود ۲۸ واگن به خطوط ریلی تهران در اوایل شهریورماه

شهردار تهران از ورود ۲۸ واگن مترو به خطوط ریلی پایتخت در اوایل شهریورماه خبر داد.

ورود ۲۸ واگن به خطوط ریلی تهران در اوایل شهریورماه
به گزارش فرتاک نیوز،

پیروز حناچی در گفت و گو با برنامه خبر ساعت ۱۸:۳۰ با اشاره به لغو مصوبه برج باغ ها و تلاش شهرداری تهران برای حفظ این سرمایه های طبیعی گفت: در یک ماه گذشته باغ عبقری را که قرار بود برج باغ در آن ساخته شود، افتتاح کردیم و در حال حاضر هم در منطقه ۱۴ باغ وثوق الدوله در حال توسعه است.  

وی اظهار کرد: همچنین امیدواریم در آینده کلنگ افتتاح و توسعه فضای سبز سایت چهارباغ که در شمال مصلی قرار دارد، به زمین بخورد.  

شهردار تهران با اشاره به برنامه های مدیریت شهری پایتخت برای توسعه خطوط مترو گفت: امیدواریم به زودی توسعه خطوط ۸، ۹ و ۱۰ را آغاز کنیم تا مشکلات و خلاها در مناطقی که مترو به آن ها نرفته مانند منطقه ۲۲ و محدوده شمالی و غربی تهران برطرف شود.

حناچی انجام اقدامات لازم برای اجرای لوپی که به شکل U خطوط تبادلی و تقاطعی مترو را فراهم می کند، از دیگر برنامه های پیش رو معرفی و عنوان کرد: درکنار افتتاح ایستگاه های خطوط ۶ و ۷، ایستگاه های جدید را که مهم ترین آن ها ایستگاه تقاطعی امام حسین (ع) در خط ۶ است را به مجموعه اضافه خواهیم کرد.

وی تصریح کرد: همچنین تمام ۷۰ واگنی که در گمرگ باقی مانده بود و به شکل سی کی دی وارد کشور شدند را ترخیص کردیم. ۴ قطار کامل که مشتمل بر ۲۸ واگن است نیز اوایل شهریورماه به شبکه ناوگان حمل و نقل ریلی تهران اضافه خواهد شد.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۰۶۶۷۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان