//
کدخبر: ۲۰۴۳۴۰ //
شهردار تهران در جمع خبرنگاران خبر داد

بهره برداری پروژه زیرگذر استاد معین تا ۲۲ بهمن

عصر امروز شهردار تهران با حضور در منطقه ٩ در مراسم اتصال جبهه‌های حفاری شمالی و جنوبی تونل زیرگذر استادمعین شرکت کرد.

 بهره برداری پروژه زیرگذر استاد معین تا ۲۲ بهمن
به گزارش فرتاک نیوز،

پیروز حناچی شهردار تهران امروز عصر به‌همراه جمعی از خبرنگاران و صفا صبوری دیلمی معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران به منطقه ٩ رفت تا از نزدیک شاهد اتصال جبهه‌های حفاری شمالی و جنوبی تونل زیرگذر استادمعین باشد.

وی در حاشیه بازدید از پروژه این تونل زیرگذر گفت: مطابق قولی که در خصوص پروژه استاد معین داده بودیم، امروز برای اتصال جبهه‌های حفاری شمالی و جنوبی تونل زیرگذر به این‌جا آمدیم. پروژه پیچیده‌ای است چرا که از زیرخیابان آزادی عبور می‌کند.

حناچی ادامه داد: فضای داخل مش‌بندی و تثبیت شده است و مرحله به مرحله باز می‌شود تا این که ساخت تونل به‌طور کامل به پایان برسد. پیش از این نیز در پروژه‌های دیگری مثل تونل آرش‌اسفندیار همین روند طی شده بود.

شهردار تهران گفت: امیدواریم پروژه سرعت بگیرد تا با اتمام آن یکی از گره‌های ترافیکی این منطقه باز شود. دسترسی‌های مناطق ٩ و ١٠ تهران نسبت به بسیاری از مناطق دیگر محدودتر است؛ این محدودیت مخصوصا در شریان‌های شمالی و جنوبی برجسته‌تر است.

حناچی تصریح کرد: مردمی که می‌خواهند به این منطقه بیایند باید در میدان آزادی یا دسترسی‌های بعد از میدان دور بزنند. با این حال، امیدواریم دسترسی شهروندان با اتصال این زیرگذر آسان‌تر شود.

شهردار تهران در پایان خاطرنشان کرد: قولمان برای اتمام پروژه پایان سال بوده، اما تمام تلاشمان را به کار می‌بندیم تا ٢٢بهمن آن را به بهره‌برداری برسانیم.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۰۴۳۴۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان