//
کدخبر: ۲۰۶۴۳۴ //

اکثر کارخانجات با انباشت کالا مواجه‌اند/ تولیدکنندگان لوازم خانگی فروش تنفسی در پیش گرفته‌اند

رئیس اتحادیه لوازم خانگی سمنان با بیان اینکه اکثر کارخانجات با انباشت کالا مواجه‌اند، گفت: شرکت‌های تولیدکننده لوازم خانگی فروش تنفسی در پیش گرفته‌اند.

اکثر کارخانجات با انباشت کالا مواجه‌اند/ تولیدکنندگان لوازم خانگی فروش تنفسی در پیش گرفته‌اند
به گزارش فرتاک نیوز،

علی‌اکبر صیادجو در تشریح وضع بازار، گفت : بازار لوازم خانگی هنوز در رکود قرار دارد، زیرا قدرت خرید مردم نسبت به قیمت‌ها در بازار پایین است.

رئیس اتحادیه لوازم خانگی و موبایل استان سمنان با تأکید بر اینکه آرامش قیمتی در بازار بیشتر شده است، تصریح کرد: قیمت‌ها نسبت به قبل سیر نزولی در پیش گرفته‌اند و کاهش قیمت‌ها را داریم.

صیاد جو با اشاره به اینکه شرکت‌های تولیدکننده لوازم خانگی فروش تنفسی در پیش گرفته‌اند، اضافه کرد: به این شکل که کالاهایشان را به شکل مدت‌دار به فروش می‌رسانند و در این جریان فعالیت دارند.

رئیس اتحادیه لوازم خانگی و موبایل استان سمنان با بیان اینکه قیمت ارز طی چند روز و هفته اخیر نوسان آن‌چنانی نداشته است، تصریح کرد: خوشبختانه این پدیده اتفاق افتاده است و کاهش داشته است و این عوامل در بهتر شدن وضع بازار تأثیرات مثبتی داشته است.

صیاد جو با تأکید بر اینکه نوسانات قیمت در بازار منفی است، اضافه کرد: به‌طور مثال در گروه کالاهای لوازم خانگی منفی شده است و حتی در حوزه موبایل و فرش مثل گروه خوراکی‌ها و آهن‌آلات و آرایشی و بهداشتی‌ها منفی شده است.

رئیس اتحادیه لوازم خانگی و موبایل استان سمنان با اشاره به اینکه کالایی ر ا نداریم که به انحصار گران شده باشد، تصریح کرد: کالایی را سراغ ندارم که انحصاری در این چند روز گران شده باشد.

صیاد جو با بیان اینکه یکی از دلایل رکود کاهش قدرت خرید مردم است، افزود: باعث شده تا کارخانه‌داران هم شروع به ارائه تسهیلات کنند و در این جهت گام بردارند و به خریداران تسهیلاتی بدهند تا یک مقدار خرید و فروش روان‌تر شود.

رئیس اتحادیه لوازم خانگی و موبایل استان سمنان با تأکید بر اینکه اکثر کارخانجات ما با انباشت کالا مواجه شده‌اند، اضافه کرد: به‌طور مثال اگر دو ماه پیش یک کالایی از کارخانه‌دار می‌خواستید کلی هم ناز می‌کرد و می‌گفت باید شما پول پیش بدهید ولی الآن دقیقاً بالعکس شده است.

صیاد جو با اشاره به اینکه این انباشت در انبارها باعث شده تا کارخانه‌داران به شکل تنفسی کالاهی خود را به معرض فروش بگذارند، اظهار کرد: در سیستم توزیع به نسبت گذشته فعال‌تر باشند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۰۶۴۳۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان