//
کدخبر: ۲۰۵۹۷۱ //

رئیس پلیس راهور ناجا: تخلف گمرک در صدور مجوز دوماهه تردد خودروهای مناطق آزاد در کشور

رئیس پلیس راهور ناجا با بیان اینکه صدور مجوز تردد دوماهه خودروهای مناطق آزاد در کشور تخلف است، گفت: ورود خودروهای بالای ۲۵۰۰سی سی مناطق آزاد به کشور به جز خودروهای ساخت امریکا آزاد است.

رئیس پلیس راهور ناجا: تخلف گمرک در صدور مجوز دوماهه تردد خودروهای مناطق آزاد در کشور
به گزارش فرتاک نیوز،

سردار سید کمال هادیان فر در بازدید سر زده از جزیره کیش با بیان این که مدت زمان مرخصی خودروهای مناطق آزاد برای تردد در کشور یک ماه است، تاکید کرد: مجوزی که گمرک برای تردد پیوسته دو ماهه برای خودروها صادر کرده است تخلف است.

رئیس پلیس راهور ناجا با اشاره به توقیف چندین خودرو مناطق ازاد به ویژه خودروهای مناطق ازاد کیش در استانهای کشور همچون تهران، اصفهان و شیراز گفت: به دلیل اینکه گمرک برای این خودروها مجوز تردد دوماهه صادر کرده و این خلاف قوانین است، این خودروها توقیف شده اند، اما با نزدیکی به ایام مبارک اعیاد قربان و غدیر،دستور رهاسازی خودروها و بازگشت انها به مناطق ازادشان را صادر کرده ایم.

سردار هادیانفر  ورود خودروهای بالای ۲۵۰۰ سی سی مناطق آزاد به کشور به جز خودروهای آمریکایی را بلامانع دانست و تاکید کرد: خودروهای کشور های همسایه که در کشور در حال تردد هستند به دلیل موضوع گردشگری بوده و برای آنها منعی وجود ندارد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: مهر
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۰۵۹۷۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان