//
کدخبر: ۲۰۴۶۹۴ //
نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی:

مسئولین استان به تکمیل پروژه‌های ورزشی نهاوند توجه کنند

نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی، گفت: مسئولین استان به تکمیل پروژه‌های ورزشی نهاوند توجه کنند.

مسئولین استان به تکمیل پروژه‌های ورزشی نهاوند توجه کنند
به گزارش فرتاک نیوز،

حسن بهرام نیا عصر شنبه در بازدید از پروژه‌های نیمه‌کاره اداره ورزش و جوانان شهرستان نهاوند با حضور مسئولین و اصحاب رسانه، اظهار کرد: در حال حاضر ۱۰ پروژه ورزشی از محل اعتبارات ملی و استانی در شهرستان نهاوند در حال فعالیت هستند.

وی با اشاره به اینکه اعتبار موردنیاز جهت بهره‌برداری این تعداد پروژه ۱۶ میلیارد و ۲۵۰ میلیون تومان است، گفت: در حال حاضر پروژه استخر شرکت نفت در شهرک طالقانی دارای بیش از ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی است.

نماینده مردم نهاوند ادامه داد: در این پروژه که از محل اعتبارات شرکت نفت بااعتبار۳.۵ میلیارد تومان در حال فعالیت است تاکنون ۱.۳ میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است که در حال حاضر پس از احداث اسکلت در آستانه آغاز عملیات ساخت موتورخانه و تیغه کشی قرارگرفته است.

وی با اشاره به نقدینگی موجود در این بخش خوشبختانه سرعت و پیشرفت فیزیکی خوبی دارا است، گفت: پروژه سالن باستانی نهاوند که در مجموعه ورزشی علیمرادیان در حال ساخت است حدود ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد اما متأسفانه سرعت انجام عملیات ساخت و جبهه‌های کاری مطلوب نیست لذا انتظار می‌روند مدیران استانی در این خصوص توجه ویژه‌های داشته باشند چراکه وزیر ورزش در این خصوص قول تأمین اعتبار ویژه جهت بهره‌برداری هرچه سریع‌تر را داده‌اند.

بهرام نیا در ادامه ضمن بازدید از پروژه استخر مجموعه ورزشی بانوان نهاوند، گفت: این پروژه در حال حاضر در مرحله دیوارکشی کانال آب استخر و همچنین کاشی‌کاری دیواره داخلی استخر است که به‌محض تخلیه بار کاشی در شهرستان این مهم اجرایی می‌شود کما اینکه سرعت و پیشرفت پروژه مطلوب نیست.

وی در ادامه ضمن بازدید از خوابگاه ورزشی مجموعه ورزشی بانوان نهاوند، اظهار کرد: خوشبختانه با پیگیری‌های صورت گرفته از سازمان برنامه‌وبودجه کشور مبلغ ۱۶۰ میلیون تومان جهت تجهیز اتاق‌های موجود در طبقات دوم و سوم این مجموعه جهت ایجاد خوابگاه ورزشی جذب‌شده است که این مهم می‌تواند در برگزاری مسابقات و میزبانی مسابقات کشوری نقش بسزایی داشته باشد.

نماینده مردم نهاوند در پایان گفت: امروز توجه به جامعه ورزشی در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی باید از مهم‌ترین موارد دستور کار مسئولین مربوطه خصوصاً وزارت ورزش و جوان و همچنین ادارات کل استان‌ها باشد.

در ادامه مهرداد سعدی نژاد رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان نهاوند تصریح کرد: با توجه به نیاز مبرم شهرستان نهاوند به ایجاد فضای خوابگاهی و وجود ظرفیت بلااستفاده در مجموعه ورزشی بانوان خوابگاه مجموعه ورزشی بانوان جهت ایجاد خوابگاه در حال تجهیزات که انشالله طی هفته‌های آینده با حضور مسئولین استان و شهرستان و نماینده مردم نهاوند به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی از بازدید مستمر بر پروژه‌های نیمه‌کاره ورزش و جوانان شهرستان خبر داد و گفت: خوشبختانه در حال حاضر پروژه‌های ورزشی شهرستان در حال فعالیت هستند و طی بازدید نماینده مردم نهاوند پیمانکاران مشکلات خود در خصوص تخصیص اعتبارات عنوان کردند که نماینده مردم نهاوند قول مساعد جهت پیگیری این مهم را دادند.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۰۴۶۹۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان