//
کدخبر: ۲۰۳۱۱۷ //

سخنگوی سپاه: سپاه با وجود قدرت بالای ایستادگی قصد حمله به هیچ کشوری را ندارد

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه سپاه قصد حمله به هیچ کشوری را ندارد تاکید کرد: با این وجود قدرت ایستادگی در مقابل هرنوع تهدیدی را داریم.

سخنگوی سپاه: سپاه با وجود قدرت بالای ایستادگی قصد حمله به هیچ کشوری را ندارد
به گزارش فرتاک نیوز،

سردار سرتیپ دوم پاسدار رمضان شریف عصر چهارشنبه در حاشیه همایش مدیران روابط عمومی و تبلیغات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مجتمع ولایت مشهد با حضور در جمع خبرنگاران با بیان اینکه سپاه قصد حمله به هیچ کسی را ندارد تاکید کرد: با این وجود قدرت ایستادگی در مقابل هرنوع تهدیدی را داریم.

وی در ادامه با اشاره به جنگ رسانه‌ای دشمنان انقلاب اسلامی عنوان کرد: درگیریهای اخیر نشان می‌دهد دشمن با قدرت رسانه‌ای که دارد ایران اسلامی و قدرت ما را خیلی کمتر از آنچه هست به جهانیان معرفی و قدرت سران خودش را بسیار بالاتر از آنچه در واقعیت است نشان داده و به دنیا القا کرده است.

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی رسانه را ابزار مهم و اصلی جنگ اراده‌ها دانست و گفت: در حال حاضر رسانه به عنوان ابزاری مهم در تحمیل اراده طرف‌های درگیر مطرح است.

وی افزود: باید با همه توان در شناسایی و معرفی انقلاب و منویات رهبر معظم انقلاب به جهانیان بکوشیم و در حوزه بازدارندگی دشمنان و پشیمانی آنها از سیاست‌های‌شان عمل کنیم.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: مهر
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۰۳۱۱۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان