//
کدخبر: ۲۰۳۱۰۱ //

در طرح برخورد با خودروهای دود زا؛ توقیف اتوبوس‌ بی آرتی توسط پلیس راهور

مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ از توقف یک دستگاه اتوبوس دودزا از خط یک بی آرتی تهران در طرح برخورد با خودروهای دودزا خبر داد.

در طرح برخورد با خودروهای دود زا؛ توقیف اتوبوس‌ بی آرتی توسط پلیس راهور
به گزارش فرتاک نیوز،

سرهنگ محمد رازقی رییس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ اظهار کرد: عصر امروز چهارشنبه یک دستگاه اتوبوس دودزا از خط یک بی آرتی تهران در طرح برخورد با خودروهای دودزا توسط پلیس راهور تهران متوقف و راهی پارکینگ شد.

 چندی پیش پلیس راهور پایتخت اعلام کرده بود که کلیه وسایل نقلیه به علت نقص فنی دودزا هستند ترددشان در سطح معابر شهری ممنوع است، در صورت مشاهده توسط کارکنان پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ برابر مقررات اخذ پلاک خواهد شد و پلاک اعزام به تعمیرگاه به راننده وسیله نقلیه دودزا تحویل می‌گردد.

بر اساس این اعلام چنانچه مشکل نقص فنی خودرو در مدت زمان مشخص شده در برگه رسید پلاک اعزام به تعمیرگاه برطرف گردید، صاحب وسیله نقلیه می‌تواند به ستاد راهنمایی و رانندگی منطقه‌ای که پلاک خودرو در آن ضبط شده است مراجعه کند و پس از آزمایش توسط کارشناسان منطقه پلاک اعزام به تعمیرگاه را تحویل دهد و پلاک اصلی خود را دریافت کند. اما در صورتی که صاحب وسیله نقلیه طی مدت زمان مشخص شده به مشکل فنی وسیله نقلیه خود رسیدگی نکند و توسط کارکنان پلیس راهور در سطح شهر مشاهده شود، خودرو به پارکینگ انتقال داده خواهد شد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: مهر
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۰۳۱۰۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان