//
کدخبر: ۲۰۲۳۳۸ //

شناسایی باند سارقان به عنف در همدان

رئیس پلیس آگاهی استان همدان از شناسایی و دستگیری باند سارقان به عنف خودرو از یک کارگاه صنعتی در این استان خبر داد.

شناسایی باند سارقان به عنف در همدان
به گزارش فرتاک نیوز،

به نقل از پایگاه خبری پلیس رضا زارعی اظهار کرد:‌ به دنبال وقوع یک فقره سرقت به عنف از یک واحد صنعتی در یکی از مناطق شهر همدان، بررسی موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: با انجام تحقیقات، شاکی پرونده در اظهاراتش عنوان کرد شب حادثه حدود ساعت 9 شب، سه نفر وارد کارگاهم شدند و با کتک کاری و بستن دست و پایم، از کارگاه ابزارآلات و دستگاه‌هایم را با یک دستگاه خودرو زانتیا که داخل آن دو دستگاه گوشی موبایل و مدارک نیز بود سرقت کردند.

رئیس پلیس آگاهی استان همدان ادامه داد: با انجام شگردهای پلیسی و بررسی میدانی و استماع اظهارات شاهدان عینی و بازبینی دوربین های مداربسته در محدوده سرقت مشخص شد، سه نفر با خودرو پژو پارس نقره‌ای رنگ با ورود به کارگاه، وسایلی را سرقت کرده و با خودرو زانتیا شاکی از محل متواری شده‌اند.

وی گفت: کارآگاهان پلیس آگاهی با انجام اقدامات پیچیده اطلاعاتی و پلیسی موفق شدند یکی از متهمان را شناسایی و در اقدامی غافلگیرانه دستگیر کنند.

زارعی اظهار کرد: با دستگیری متهم اول سایر همدستانش نیز شناسایی و در دو عملیات همزمان دستگیر، تمام اموال مسروقه و خودروی زانتیا و مدارک خودرو و هویتی شاکی را که در منزلی در یکی از شهرستان‌های تابعه مخفی کرده بودند کشف و تحویل مالباخته شد.

وی در پایان گفت: متهمان پس از تکمیل پرونده، به دادسرا معرفی و با قرار صادره روانه زندان شدند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: فارس
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۰۲۳۳۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان