//
کدخبر: ۲۰۲۰۴۰ //

انگلیس با دزدی دریایی خود را در یک بن بست انداخته است

امام جمعه دندی با بیان اینکه انگلیسی‌های خبیث در طول تاریخ از خود خباثت نشان داده‌اند و برای جبران شکست آمریکا در منطقه انگلیس پیشگام شده است، ادامه داد: انگلیس با دزدی دریایی خود را در یک بن بست انداخته است.

انگلیس با دزدی دریایی خود را در یک بن بست انداخته است
به گزارش فرتاک نیوز،

حجت‌الاسلام علی خورشیدی اطهر ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه دندی با اشاره به جایگاه نماز جمعه اظهار کرد: نماز جمعه مردم را آگاهی داده و زمینه معارف اسلامی و رویدادهای اجتماعی و سیاسی و روشنگری نسبت به ابعاد جنگ روانی دشمن را بازگو می‌کند.

امام جمعه دندی تصریح کرد: ایجاد وحدت، همبستگی و انجام صنوف مختلف مردم در برابر دشمنان از برکات نماز جمعه است.

وی با بیان اینکه امنیت خط قرمز ایران اسلامی است، گفت: گروهک ضد انقلاب در شمال غرب تحرکات ضد امنیتی کرده بود که در پی این اقدام سپاه پاسداران محل استقرار و مقر عملیاتی و آموزشی آنها را در اقلیم کردستان مورد حمله موشکی و پهپادی قرار داد و فهماند خاک ایران و امنیت ایران خط قرمز است و اجازه هیچ گونه تعرض را به هیچ کس نخواد داشت.

خورشیدی اطهر با بیان اینکه انگلیسی‌های خبیث در طول تاریخ از خود خباثت نشان داده‌اند و برای جبران شکست آمریکا در منطقه انگلیس پیشگام شده است، ادامه داد: انگلیس با دزدی دریایی خود را در یک بن بست انداخته است.

وی با بیان اینکه در ایام تابستان بخاطر جابه‌جایی و نقل انتقالات اجاره بها مسکن افزایش می یابد، ادامه داد: لذا بخش زیادی از جامعه درگیر این مسئاله است و خانواده‌ها باید بخش 40 درصدی درآمد را هزینه مسکن کنند که باید از سبد دیگری هزینه را کاهش دهند باید مسئولان مربوطه دولت و مجلس راهکارهای عملی برای بهبود اجاره بها مسکن پیدا کنند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: فارس
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۰۲۰۴۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان