//
کدخبر: ۲۰۲۰۳۲ //

امام جمعه موقت تهران: ایجاد ناامنی اقتصادی در کشور محاربه با خدا است

-امام جمعه موقت تهران تاکید کرد: بهم ریختن اوضاع اقتصادی و ایجاد ناامنی اقتصادی در کشور محاربه با خدا است.

امام جمعه موقت تهران: ایجاد ناامنی اقتصادی در کشور محاربه با خدا است
به گزارش فرتاک نیوز،

 آیت الله کاظم صدیقی صبح جمعه در مراسم دعای ندبه در محل حسینیه عاشقان ثارالله شهر زنجان، با بیان اینکه خداوند در قرآن کریم از دو گروه به عنوان محارب نام برده است، افزود: کسانی که امنیت جامعه را بهم می‌ریزند و علیه کشور اسلحه بدست می‌گیرد در قرآن محارب هستند.

وی با بیان اینکه در جریان فتنه یک عده کشور را به آشوب کشیدند، ادامه داد: در تیرماه سال ۹۷ نیز عده‌ای کشور را به آشوب کشیدند، کسانی که اسلحه بدست می‌گیرند و مایه ترس، رعب مردم و ناامنی جامعه می‌شوند محارب هستند.

وی با بیان اینکه خداوند در قرآن و در «آیه محاربه» می‌فرماید «جزای کسانی که با خدا و پیامبرش جنگ می‌کنند و در زمین به فساد می‌کوشند، آن است که کشته شوند یا بر دار گردند یا دست‌ها و پاهایشان یکی از چپ و یکی از راست بریده شود یا از سرزمین خود تبعید شوند»، ادامه داد: بهم ریختن اوضاع اقتصاد و ایجاد ناامنی اقتصادی محاربه با خدا است.

امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه امنیت اقتصادی که با ربا بهم می‌ریزد جنگ با خداست، افزود: امنیت اجتماعی که با عوامل شورش بهم می‌ریزد جنگ با خدا است و هر دو را خداوند متعال جنگ با خودش اعلام کرده است.

صدیقی با بیان اینکه متأسفانه عده‌ای بدون توجه به محاربه بودن کارشان، ربا می‌خورند و مشکل درست می‌کنند، گفت: خداوند پاداش کسانی که با خودش معامله کنند را هزاران برابر می‌دهد.

وی با بیان اینکه با تاکید بر لزوم پرهیز از بازی‌های سیاسی در کشور، ادامه داد: دشمن می‌خواهد با بازی‌های سیاسی جامعه و بخصوص نسل جوان را به لجن مادیت بکشاند.

امام جمعه موقت تهران با تاکید بر لزوم تلاش برای ساماندهی اوضاع اقتصادی و فرهنگی کشور، متذکر شد: مسئولین کشور سال‌ها به انتظار برجام نشستند و کم کاری کردند و اقتصاد کشور را به این اوضاع کشاند. آخرت دارید کار کنید.

صدیقی با تاکید بر اینکه ایستادگی در برابر زیاده خواهان ادامه دارد، گفت: ملت ایران در طول ۴۰ سال گذشته با صلابت در برابر استکبار ایستاده است و مردم شجاع ایران این بار هم در برابر زیاده خواهی دشمنان نظام اسلامی و زیاده خواهی آمریکایی‌ها سربلند خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه ملت مقاوم نظام مقدس جمهوری اسلامی همواره نشان داده‌اند که راه شهدا و بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی را با اقتدار ادامه می‌دهند، افزود: با پیروی از منویات رهبر معظم انقلاب همواره پیروز صحنه‌های سیاسی اجتماعی نظام بین‌الملل خواهد شد.

امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه در بندگی خدا ملکوت وجود دارد، گفت: امام خمینی (ره) ملکوت داشت و با اتکا به این ملکوت هشت سال در مقابل استعمارگران شرق و غرب ایستاد.

صدیقی با یادآوری اینکه امام خمینی (ره) با اتکا به ملکوت در مقابل آمریکا، شوری فرانسه، انگلیس و بسیاری از کشورهای مخالف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایستادگی کردند، متذکر شد: برخی مسئولین کشور چون ملکوت ندارند، می‌گویند چه می‌شود و می‌ترسند.

وی با یادآوری اینکه امام خمینی (ره) به دلیل اینکه خداوند را قبول داشتند هرگز از محاصر، تحریم و هیچیک از تهدیدات دشمنان نمی‌ترسیدند، افزود: مقام معظم رهبری هرگز از تهدیدات دشمنان نمی‌ترسند چون به رزاق بودن خداوند اعتماد و یقین دارند.

صدیقی با یادآوری هشدارهای مقام معظم رهبری در خصوص اعتماد نکردن به وعده‌های آمریکا و غرب، افزود: مقام معظم رهبری بارها به مسئولین هشدار دادند که به وعده‌های آمریکا و اروپا اعتماد نکنید، که این کشورها غیرقابل اعتماد هستند.

امام جمعه موقت تهران در ادامه با بیان اینکه استان زنجان چهره‌های بزرگ و نامدار در حوزه علم و فقه دارد، گفت: مرحوم ملأ آقاجان از چهره‌ای بزرگ و صاحب مقام ملکوت بودند و ایشان درجات معنوی و علمی بالایی داشتند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: مهر
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۰۲۰۳۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان