//
کدخبر: ۲۰۱۹۷۸ //

بازگشایی راه‌های روستایی بشاگرد پس از بارندگی

رئیس اداره راهداری شهرستان بشاگرد گفت: درپی بارندگی‌های روزهای اخیر، راه‌های چندین روستا در این شهرستان مسدود شد که با تلاش شبانه‌روزی راهداران در حال بازگشایی است.

بازگشایی راه‌های روستایی بشاگرد پس از بارندگی
به گزارش فرتاک نیوز،

اسماعیل کاظمی اظهار داشت: با توجه به خاکی بودن راه اکثر روستاها در بشاگرد و کوهستانی بودن منطقه، پس از هر بار بارندگی، این مسیرها دچار مشکل می‌شوند.

وی افزود: درپی بارندگی‌های روزهای اخیر، راه‌های چندین روستا در این شهرستان مسدود شد که با تلاش شبانه‌روزی راهداران در حال بازگشایی است.

رییس راهداری بشاگرد گفت: راه‌های روستایی بستکان، گیشدان، براهنگ، شه بابک، درآلوی و ده پشت‌بیر که پس از بارندگی مسدود شده بود امروز بازگشایی شد.

کاظمی ادامه داد: در پی بارندگی روزهای اخیر شاهد ریزش سنگ در مسیر گوهران به قلعه گنج بودیم که با اعزام اکیپ راهداری و یک دستگاه لودر این محور نیز در حال بازگشایی کامل است.

وی ابراز داشت: همچنین راه روستای شهرشیب در بخش گوهران که بر اثر بارندگی روز گذشته مسدود شده بود و باتوجه به ادامه بارش‌ها پس از پایان بارندگی بازگشایی می‌شود.

رئیس راهداری بشاگرد افزود: هرگونه گزارشی در خصوص مسدود شدن راه‌های شهرستان برسد در اولویت قرار می‌گیرد و همکاران ما جهت بازگشایی محورها تلاش می‌کنند.

کاظمی همچنین از لکه‌گیری محور سردشت به میناب خبر داد و بیان داشت: در هفته گذشته لکه‌گیری و درزگیری آسفالت محور سردشت به گردنه مهندس توسط راهداران انجام گرفت.

وی اضافه کرد: با توجه به کوهستانی بودن منطقه و بارندگی‌های فصلی احتمال وقوع سیلاب و ریزش کوه در محورهای ارتباطی بسیار وجود دارد، رانندگان با احتیاط کامل در این مسیرها رانندگی کنند تا دچار حادثه نشوند.

گفتنی است، هر ساله با آغاز بارش‌های تابستانی در شهرستان بشاگرد، خسارات فراوانی به زیرساخت‌های این شهرستان وارد می‌شود که عمده این خسارات در بخش راه است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: فارس
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۰۱۹۷۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان