//
کدخبر: ۲۰۱۹۷۲ //

افزایش قیمت مرغ در کرمانشاه، مصرف‌کننده و فروشنده را متضرر کرد

رئیس اتحادیه مرغ و ماهی‌فروشان کرمانشاه با اشاره به افزایش ناگهانی قیمت مرغ در استان گفت: افزایش قیمت مرغ در کرمانشاه تنها سبب ضرر مصرف‌کننده و فروشندگان می‌شود.

افزایش قیمت مرغ در کرمانشاه، مصرف‌کننده و فروشنده را متضرر کرد
به گزارش فرتاک نیوز،

میثم غلامی، با اشاره به اینکه هر ساله با شروع فصل گرما قیمت مرغ افزایش می‌یابد اظهار داشت: در این فصل جوجه‌ریزی کمتر می‌شود که این موضوع در نهایت سبب افزایش قیمت مرغ در بازار می‌شود.

رئیس اتحادیه مرغ و ماهی‌فروشان کرمانشاه با اشاره به اینکه قیمت مرغ اکنون در بازار 13 هزار و 500 تومان است عنوان کرد: قیمت 11 هزار و 500 تومان ستاد تنظیم بازار از مصوبه خارج شده است زیرا با این قیمت تنها مرغ‌فروش متضرر می‌شود.

غلامی با بیان اینکه اکنون سود این قیمت تنها عاید دلال و مرغدار می‌شود گفت: برخلاف تفکر عامه مردم تمام مرغداران با این قیمت در حال ضرر هستند زیرا قیمت تمام شده مرغ برای مرغ‌فروش حدود 14 هزار تومان است اما 13 هزار و 500 باید عرضه کند.

رئیس اتحادیه مرغ‌فروشان کرمانشاه با اشاره به اینکه باید قیمت مرغ زنده کاهش یابد زیرا قیمت کنونی واقعی نیست بیان کرد: زمانی افزایش قیمت نهاده‌ها بزرگترین مشکل بود اما این مشکل اکنون رفع شده است.

غلامی افزود: با وجود اینکه قیمت نهاده و جوجه برای مرغداری‌ها به قیمت دولتی است اما مرغ را به قیمت دولتی عرضه نمی‌کنند و این موضوع تنها سبب ضرر کردن مرغ‌فروش و مصرف‌کننده می‌شود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۰۱۹۷۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان