//
کدخبر: ۲۰۰۰۹۶ //

جلسه هماهنگی سفر کاروان تدبیر و امید به خراسان شمالی برگزار شد

جلسه هماهنگی سفر کاروان تدبیر و امید به خراسان شمالی، روز سه شنبه با حضور رئیس جمهور برگزار شد.

جلسه هماهنگی سفر کاروان تدبیر و امید به خراسان شمالی برگزار شد
به گزارش فرتاک نیوز،

جلسه هماهنگی سفر کاروان تدبیر و امید با هدف بررسی نیازمندی ها و روند اجرای طرح ها و پروژه ها در مسیر تحقق توسعه همه جانبه و پایدار خراسان شمالی تشکیل شد.

گفتنی است، ارائه آخرین گزارش ها از عملکرد و روند اجرایی طرح ها و پروژه های مصوب سفر قبلی رئیس جمهور به خراسان شمالی، نیازمندی های مردم در مناطق مختلف استان و همچنین نهایی کردن طرح های پیشنهادی برای تحقق و تسریع در پیشرفت همه جانبه و پایدار استان از اهداف این نشست بود.

مهمترین برنامه ها و طرح های مرتبط با توسعه خراسان شمالی از جمله در حوزه جاده و راه آهن، بهداشت و درمان، محیط زیست، کشاورزی، صنعت و معدن، ارتباطات، کار و تعاون، ورزش و جوانان، مدیریت منابع آب و انرژی، گردشگری، عمران شهری و روستایی، فرهنگ، آموزش و همچنین زمینه های سرمایه گذاری بخش دولتی و خصوصی در این جلسه مورد بررسی قرار گرفت.

جزئیات این طرح های جدید که می تواند شتاب و تحول خوبی در روند پیشرفت و توسعه پایدار خراسان شمالی ایجاد کند، توسط رئیس جمهوری و در جریان سفر کاروان تدبیر و امید به این استان اعلام می شود.

رئیس دفتر رئیس جمهور، رئیس سازمان برنامه و بودجه، رئیس کل بانک مرکزی و دبیر شورای عالی مناطق آزاد به همراه شماری از وزیران کابینه و همچنین استاندار خراسان شمالی از جمله شرکت کنندگان در این نشست بودند.

لازم به ذکر است روحانی روز یکشنبه هفته آینده با حضور در خراسان شمالی به دیدار مردم شیروان رفته و در ورزشگاه این شهر با مردم سخن می‌گوید.

قرار است، رضا اردکانیان وزیر نیرو در جلسه شورای اداری شهرستان راز و جرگلان حضور یابد، همچنین ابوالفضل رضوی معاون توسعه روستایی و مناطق محروم کشور در جلسه شورای اداری شهرستان فاروج حضور خواهد یافت.

جمشید انصاری معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور نیز در جلسه شورای اداری شهرستان مانه و سملقان شرکت می‌کند.

حسینعلی امیری معاون رئیس جمهور در امور مجلس در جلسه شورای اداری شهرستان اسفراین حضور خواهد داشت.

رضا رحمانی وزیر صمت در شورای اداری شهرستان‌های گرمه و جاجرم شرکت می کند.

افتتاح پروژه‌هایی همانند سد چندیر راز و جرگلان مرتبط با آب‌های مرزی، آلومینای جاجرم، کارخانه تولید فولاد در اسفراین، نشست شورای اداری خراسان شمالی و نشست با نخبگان بخش خصوصی استان از جمله برنامه‌های دیگر این سفر دو روزه هیئت‌دولت خواهد بود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: مهر
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۰۰۰۹۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان