//
کدخبر: ۱۹۹۰۸۵ //

شهردار اردستان استعفا داد

شهردار اردستان با تقدیم استعفای خود به شورای اسلامی این شهر، از سمتش کناره گیری کرده است.

شهردار اردستان استعفا داد
به گزارش فرتاک نیوز،

نایب رئیس شورای اسلامی شهر اردستان روز جمعه بیان کرد: درپی طرح پرسش‌هایی از شهردار در نشست ۱۲ تیرماه و قانع نشدن برخی اعضا از پاسخ‌های ارائه شده، محسن حیدری پنجشنبه از سمتش استعفا داد.

نادر یزدانبخش تشریح کرد: در رأی‌گیری مخفی سه نفر اعضای شورای شهر از پاسخ‌ها قانع نشدند، یک نفر رأی ممتنع داد و تنها یک نفر قانع شد که در نهایت شهردار کارت زرد گرفت.

به گفته وی، نحوه اجرای طرح بازآفرینی اطراف مسجد جامع، روش مدیریتی، نظارت بر کارهای عمرانی، خدمات شهری، فضای سبز، موارد قانونی پرسنل شهرداری و امور محوله از جمله موضوع‌های مطرح شده در نشست پرسش و پاسخ اعضای شورا و شهردار اردستان بوده است.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر اردستان افزود: شورا در نتیجه این شرایط نشستی فوق العاده تشکیل داد و با چهار رأی موافق و یک رأی مخالف استعفای شهردار را پذیرفت و داود احمدی نیز به عنوان سرپرست تعیین شد.

وی با قدردانی از کوشش‌های حیدری در سمت شهردار اردستان تاکید کرد: شورا در مهلت قانونی با دعوت از گزینه‌های پیشنهادی و بررسی پیشینه کاری و گفت‌وگو با آنها، شهردار جدید را بر اساس فرایند قانونی برمی گزیند.

محسن حیدری که پیش‌تر به عنوان شهردار سفیدشهر آران‌وبیدگل و برزک کاشان فعالیت داشت، از مهر۱۳۹۶ به سمت شهرداری اردستان انتخاب شده بود.

شهر اردستان با جمعیت افزون بر ۱۶ هزار نفر در فاصله ۱۱۸ کیلومتری شمال شرقی اصفهان واقع است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ایرنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۹۹۰۸۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان