//
کدخبر: ۱۹۸۱۱۳ //

رشد ۹۹درصدی صادرات اظهارشده درگمرک پرویزخان

مدیر کل گمرکات استان کرمانشاه از رشد ۹۹درصدی صادرات اظهار شده در گمرک پرویز خان خبر داد.

رشد ۹۹درصدی صادرات اظهارشده درگمرک پرویزخان
به گزارش فرتاک نیوز،

خلیل حیدری گفت: در سه ماهه  نخست  سالجاری 345 میلیون دلارکالا با وزن 783 هزار تن  درگمرکات کرمانشاه،  پرویزخان، خسروی و پاوه  اظهار و صادر شده است که این میزان نسبت به مدت مشابه سال گذشته از نظر ارزش 15 درصد افزایش و از حیث وزن نیز 8 درصد رشد داشته است .

ناظر گمرکات استان و مدیرکل گمرک کرمانشاه اظهار داشت: از این میزان ، تشریفات صادرات از گمرک پرویزخان  183 میلیون دلار کالا به وزن 337 هزارتن بوده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته از لحاظ ارزش 99  درصد و از حیث وزن نیز 28 درصد افزایش داشته است .  

وی افزود: در سه ماهه نخست سالجاری گمرک پرویزخان سهم نخست میزان صادرات را در بین گمرکات استان کرمانشاه  به خود اختصاص داده است.

ناظر گمرکات استان و مدیرکل گمرک کرمانشاه در ادامه بیان داشت: دراین مدت نیز تشریفات صادرات از گمرک کرمانشاه 140 میلیون دلار کالا به وزن 347 هزار تن می باشد که نسبت به مدت مشابه سال گذشته از لحاظ ارزش 31 درصد و از حیث وزن 23 درصدکاهش داشته است.

خلیل حیدری خاطر نشان کرد: در سه ماهه نخست  سالجاری تشریفات صادرات از گمرک خسروی 15 میلیون دلار کالا به وزن 36 هزارتن می باشد. که نسبت به مدت مشابه سال گذشته از حیث وزن 598 درصد و از لحاظ ارزش 1380 درصد رشد داشته است.

وی همچنین تشریفات صادرات گمرک پاوه را 8 میلیون دلار کالا به وزن 64 هزار تن عنوان نمود و افزود این میزان کالا در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته از حیث ارزش 85 درصد و از لحاظ وزن 749 درصد افزایش داشته است .  

ناظر گمرکات استان و مدیرکل گمرک کرمانشاه عمده کالاهای صادراتی از طریق این گمرکات را گوجه فرنگی تازه یا سردکرد، هندوانه تازه ، لوازم خانه داری و پاکیزگی از مواد پلاستیکی، خربزه ، کود شیمیایی اوره ، ظروف ملامین ، انواع بستنی حتی دارای کاکائو، رول نایلون ، رب گوجه فرنگی  و سفره یکبار مصرف عنوان نمود .

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۹۸۱۱۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان