//
کدخبر: ۱۸۵۲۸۲ //

گمرکات استان کرمانشاه به حوزه نظارت ارتقا یافت

خلیل حیدری مدیر کل گمرکات استان کرمانشاه از ارتقاء جایگاه سازمانی گمرکات استان به حوزه نظارت خبر داد.

گمرکات استان کرمانشاه به حوزه نظارت ارتقا یافت
به گزارش فرتاک نیوز،

ناظر گمرکات استان و مدیرکل گمرک کرمانشاه  گفت:  سازمان ها باید با استفاده از راهکارهای مناسب خود را به صورت پویا با تغییرات محیطی وفق دهند تا قادر به بقای خود شوند.

خلیل حیدری اظهار داشت: یکی از بهترین روش ها برای مقابله با تغییرات محیطی، هدایت سازمان به سمت چابک بودن می باشد.  

وی افزود سازمانی که به شکل چابک طراحی شده باشد، ساختار سازمانی منحصر به فردی دارد که سبب می شود سازمان در انجام فرایندهای خود با اثربخشی بیش تری عمل کند. بر این اساس یکی از راه های چابکی سازمان ها، شکل دهی مناسب ساختار سازمانی است.

وی افزود: در این راستا گمرک جمهوری اسلامی ایران با توجه به اهمیت و نقش ساختار بر کارکرد اثر بخش سازمان و همچنین ارائه خدمات مطلوب‌تر به ارباب رجوع با نظارت معاونت توسعه سرمایه انسانی ریاست جمهوری نسبت به اصلاح تشکیلات تفصیلی گمرکات کشور اقدام نمود که با این اصلاحات اداره کل گمرکات  کرمانشاه به حوزه نظارت ارتقاء یافت.

حیدری خاطر نشان کرد:حوزه نظارت گمرکات استان کرمانشاه دارای 4 گمرک  کرمانشاه ، پرویزخان ، خسروی ، پاوه و سه بازارچه مرزی شوشمی ، شیخ صله و سومار می باشد که گمرک پرویزخان در جایگاه  اداره کل ، گمرک خسروی در جایگاه مدیریت و گمرک پاوه با ساختار رئیس زیر نظر حوزه نظارت گمرکات استان کرمانشاه مشغول به فعالیت می باشند.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۸۵۲۸۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان