//
کدخبر: ۱۹۷۹۸۱ //
به مناسبت گرامیداشت هفته قوه قضائیه انجام شد؛

دیدار مدیرکل حفاظت محیط زیست کرمانشاه با رئیس کل دادگستری استان

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان همراه تعدادی مسئولان محیط زیست به مناسبت هفته قوه قضاییه با حضور در دفتر رئیس دادگستری استان دیدار و گفتگو کرد.

دیدار مدیرکل حفاظت محیط زیست کرمانشاه با رئیس کل دادگستری استان
به گزارش فرتاک نیوز،

در این دیدارضمن تبریک هفته قوه قضائیه ، بر تعامل و همکاری دستگاه قضا با حفاظت محیط زیست استان تاکید شد.

یاوری  مدیرکل حفاظت محیط زیست استان  همراه  تعدادی مسئولان  محیط زیست به مناسبت هفته قوه قضاییه با حضور در دفتر  رئیس دادگستری استان  دیدار و گفتگو کرد. در این دیدار  برتعامل و همکاری دستگاه قضا با حفاظت محیط زیست و برنامه ریزی و  استفاده از ظرفیت های قضایی  برای نیل به اهداف محیط زیست تاکید شد.

در ابتدای این دیدار یاوری مدیرکل محیط زیست، گزارشی از آخرین وضعیت بخشهای مختلف محیط زیست استان  ازجمله در خصوص زیستگاههای طبیعی، پسماندها ،پساب ها ی شهری وصنعتی بیان کرد.

عدالتخواه ریاست دادگستری استان با تاکید برنقش واثرگذاری فراگیر فرهنگسازی برای حفاظت محیط زیست، مجازات های جایگزین  وبهره گیری از آن رابسیار موثر دانست وگفت: برنامه ریزی و بکارگیری محکومین قضایی در حوزه جرم های خرد در زمینه انجام خدمات زیست محیطی علاوه بر استفاده از فرصت مجازات های جایگزینی می تواند بر افزایش آگاهی، پیشگیری و پرهیز از تخریب محیط زیست نیز منجر شود .

عدالتخواه رییس کل دادگستری  اجرای برنامه پاکسازی مسیر عتبات عالیات در اربعین سالهای گذشته نمومنه موفقی از همکار قضایی استان در حوزه محیط زیست برشمرد وگفت:  اجرای برنامه پاکسازی علاوه بربهسازی و آگاه سازی عمومی در حفاظت از محیط زیست، مشارکت جویندگان در این گونه برنامه ها را نیز متحول می نماید و بسیاری از مجرمین ومحکومین خرد را به مسیر سازندگی و امر خیری مانند حفاظت محیط زیست سوق می دهد .

عدالتخواه در پایان  با اعلام آمادگی همکاری  ها، خواستار برنامه ریزی هرچه بیشتر برای استفاده از ظرفیت های موجود شد.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۹۷۹۸۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان