//
کدخبر: ۱۹۷۳۷۷ //

سفیر بلژیک در ایران: بانوان ایرانی توانمندی و قابلیت های بسیار خوبی دارند

سفیر بلژیک در ایران گفت: توانمندی بانوان ایرانی در عرصه های مختلف بسیار قابل توجه و ارزشمند است.

سفیر بلژیک در ایران: بانوان ایرانی توانمندی و قابلیت های بسیار خوبی دارند
به گزارش فرتاک نیوز،

 «ورونیک پتی» سفیر بلژیک در ایران عصر پنجشنبه پس از دیدار با استاندار قزوین با بانوان کارآفرین و فعال استان قزوین در عرصه های مختلف دیدار و گفتگو کرد.

ورونیک پتی در این نشست که با حضور سیده حمیده زرابادی نماینده قزوین در مجلس شورای اسلامی، صدیقه ربیعی مدیرکل امور بانوان، مریم بیدخام مدیرکل امور اجتماعی در استانداری قزوین برگزار شد اظهارداشت: سه ماه است که به عنوان سفیر در ایران ماموریت یافته ام و برای اولین بار است که پس از انتصاب به قزوین سفر می کنم.

وی افزود: حضور بانوان توانمند از بخش های مختلف ورزشی، فرهنگی، صنایع دستی، هنری، سیاسی و اجتماعی در این نشست نشان می دهد شما ظرفیت های بالایی دارید و توانسته اید موفق باشید.

سفیر بلژیک در ایران تصریح کرد: به هر حال بانوان ایرانی در حوزه حجاب مسائلی دارند که به آن احترام می گذارند و این فرهنگ باید در همه نقاط مورد توجه قرار گیرد البته دیدگاهها متفاوت است و شما می توانید با گفتگو و تشریح این موضوع از آن دفاع کنید.

وی بیان کرد: بیش از ۱۳۰ سال است که ایران و بلژیک با هم رابطه دارند و ما علاقمند هستیم که روابط خود را در عرصه های مختلف توسعه بخشیم.

سفیر بلژیک در ایران یادآورشد: موضوعات تبادل فرهنگی، برگزاری شب های فرهنگی، خواهر خواندگی و سرمایه گذاری تجاری و اقتصادی از مسائل جذاب و مورد توجه است اما باید همه موارد را در کشورم با اهل فن مطرح کنم و زمینه سفرهای بیشتر فراهم شود تا شما هم بتوانید در جلسات با یکدیگر گفتگو کرده و راههای توسعه روابط را پیدا کنید.

ورونیک پتی اضافه کرد: اینکه زنان ایرانی در مجلس، شوراهای محلی، اداره کارخانه ها، مراکز فرهنگی و مدیریت توانسته اند حضور پیدا کنند و موفق باشند بسیار ارزشمند است و توان و قابلیت شما را می رساند.

وی گفت: قزوین مناطق زیبایی دارد و ما هم علاقمندیم تا در عرصه های گردشگری ظرفیت های یکدیگر را بشناسیم و برای تبادل فرهنگی و توریسم اقدام کنیم.

در این دیدار تعدادی از بانوان دیدگاهها و پیشنهادات خود را برای توسعه روابط با بلژیک مطرحو شمه ای از توان بانوان قزوینی در عرصه های مختلف را ارائه کردند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: مهر
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۹۷۳۷۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان