//
کدخبر: ۱۹۷۱۵۹ //

سارق اتوبوس های خط واحد کرمانشاه در دام پلیس

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه گفت: با تلاش ماموران پلیس، یک دستگاه اتوبوس خط واحد که در شهرک ظفر به سرقت رفته بود، ظرف مدت کمتر از 24 ساعت کشف و فرد سارق نیز دستگیر شد.

سارق اتوبوس های خط واحد کرمانشاه در دام پلیس
به گزارش فرتاک نیوز،

سرهنگ "حسین براری" اظهار داشت: پس از گزارش سرقت یک دستگاه اتوبوس خط واحد در شهرک ظفر، ماموران پلیس به سرعت وارد عمل شده و تحقیقات خود را برای شناسایی سارق و کشف سرقت انجام شده، آغاز کردند.

وی ادامه داد: در این تحقیقات مشخص شد فرد سارق اتوبوس سرقتی را به یکی از روستاهای سراب نیلوفر منتقل کرده است، از این رو به سرعت وارد عمل شده و پس از مراجعه به روستا موفق به یافتن سارق که در حال اوراق کردم اتوبوس بود، شدند.  

سرهنگ براری ادامه داد: با حضور به موضوع پلیس، فرد سارق که با دیدن ماموران قصد فرار نیز داشت دستگیر و از اوراق شدن اتوبوس جلوگیری شد.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه خاطرنشان کرد: متهم دستگیر شده در بازجویی ها به سرقت 2 دستگاه اتوبوس خط واحد اعتراف کرد.

وی همچنین از معرفی متهم دستگیر شده به سدتگاه قضائی جهت سیر مراحل قانونی و صدور حکم لازم خبر داد.  

سرهنگ براری در ادامه از دستگیری اعضای یک باند موبایل قاپ نیز خبر داد که پس از ضرب و شتم یکی از شهروندان در شهرک الهیه اقدام به سرقت گوشی تلفن همراه وی کرده بودند.

رئیس پلیس شهرستان کرمانشاه گفت: با تلاش ماموران پلیس، محل اختفای اعضای این باند شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی هر 3 نفر آن ها دستگیر شدند.

وی در پایان از معرفی متهمان دستگیر شده به دستگاه قضائی جهت سیر مراحل قانونی و صدور حکم لازم خبر داد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۹۷۱۵۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان