//
کدخبر: ۱۹۶۹۱۷ //
مدیرکل تامین اجتماعی استان کرمانشاه در دلجویی از کارمندان تامین اجتماعی جوانرود:

کرمانشاهی و کٌرد هستم و خود را مدعی این امر میدانم

کرمانشاهی و کٌرد هستم و خود را مدعی این امر میدانم
به گزارش فرتاک نیوز،

نشست خبری اداره تامین اجتماعی استان کرمانشاه که با حضور: مدیرکل، علاءالدین حیدری نماینده ویژه استاندار وجمعی ازکارمندان تامین اجتماعی شهرستان های جوانرود و پاوه و جمعی از اصحاب رسانه ظهر امروز در نماز خانه این اداره صورت گرفت.

حمیدرضا قاسمی افزود : من خودم را کرمانشاهی و کرد (کورد) میدانم واگر توهینی صورت گرفته است من خود نیز مخاطب این موضوع می باشم و خود را در این امر مدعی می دانم و افتخار می کنم که کرد هستم و این مسائل وحرکات نمی تواند وحدت و انسجام را در قومیت و مذاهب ازبین ببرد و قومیت در کنار یکدیگر با صلح و برادری زندگی کرده اند و با هر فردی که بخواهد به وحدت و یکپارچگی ما ضربه وارد کند با جدیت برخورد خواهد شد و چنین برخوردها و اقداماتی در این سازمان هیچ جایگاهی نخواهد داشت.

سیدعلاءالدین حیدری مسئول پیگیری ویژه استاندار کرمانشاه در موضوع اهانت به کارمندان تامین اجتماعی جوانرود به خاطر پوشیدن لباس کردی(کوردی)در یک کلاس آموزشی در مراسم دلجویی ازکارمندان جوانرودی اظهار داشت: از 40 سال گذشته، ما چیزی به اسم رسمیت دادن به هیچ قومیتی نداشته ایم وایران اسلامی، برای همه مردم است چه در زمان انقلاب وچه درزمان جنگ تحمیلی کرد،لر،بلوچ و.... همگی درکنار یکدیگر در یک سنگر بودند،همه اقوام ایرانی لباس آنان رسمی می باشد ودر هر جایی از دنیا که میروید؛ همه کردها(کوردها) خود را یک ایرانی می دانند.

وی افزود:تبعیض بین لباس و مذهب وجود نخواهد داشت و من به شخصه با لباس کردی(کوردی) به این مکان آمده ام که همگی بدانند که همه ما یکی هستیم.

حیدری با اشاره به ماجرای ممانعت از ورود دو کارمند تامین اجتماعی شهرستان جوانرود به کلاس آموزشی به خاطر لباس کردی عنوان کرد:این اتفاقات به وجود آمده از سمت افرادی می باشد که دلسوز ایران اسلامی نیستند وشاید بتوان گفت ناشی از کم تجربگی و ناآگاهی آنان در حوزه های سیاسی واجتماعی است و کسی حق ندارد مصلحت کشور را قربانی عقیده های شخصی خود کند و امیدوار خواهیم بود که دیگرشاهد چنین اتفاقات تلخی در هیچ مجموعه ای نباشیم.

مسئول پیگیری ویژه استاندار حیدری اشاره داشت:با عزل ،مسئول آموزش توسط مدیر کل تامین اجتماعی استان آقای قاسمی؛ آبی بر روی آتش تفرقه ریخت و جلوی برخی از تخریب ها از سوی مخلان نظام را گرفت.

خبرنگار: فاطمه زردویی

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۹۶۹۱۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان