//
کدخبر: ۱۹۲۰۹۵ //
مدیر درمان تامین اجتماعی استان کرمانشاه:

خوشبختانه عملکرد مدیریت درمان تامین اجتماعی کرمانشاه درسال ۹۷ بهبود یافته است

مدیر درمان تامین اجتماعی استان کرمانشاه در خصوص عملکرد مدیریت درمان گفت:در سال۹۷ خوشبختانه شاهد افزایش عملکرد بوده ایم.

خوشبختانه عملکرد مدیریت درمان تامین اجتماعی کرمانشاه درسال 97 بهبود یافته است
به گزارش فرتاک نیوز،

دکتر حجتی مدیر درمان تامین اجتماعی استان کرمانشاه در خصوص عملکرد مدیریت درمان  گفت:در سال۹۷ خوشبختانه شاهد افزایش عملکرد بوده ایم.

وی گفت : باتوجه به جمعیت حدود ۷۵۰ هزار نفری بیمه شدگان استان،تعداد مراجعین در بخش سرپایی در سال۹۷ نسبت به مدت مشابه در سال گذشته ۲٪افزایش ودر بخش بستری ۸٪افزایش مراجعه داشته ایم.

وی افزود در خصوص پذیرش بیماران آزاد حدود۱۷۰٪ افزایش پذیرش وبیماران دارای بیمه تامین اجتماعی شاهد۱۰٪ افزایش مراجعه بوده ایم ودر همین سال تعداد ۱۶ تخت به مجموعه تختهای بستری در استان افزوده شده است وخبر خوب اینکه علیرغم این افزایش تعداد تخت ،رقمی حدود ۱٪به ضریب اشغال تخت استان که معادل حدود ۷۱٪می باشد افزوده شده است که این امررا میتوان به اجرای کامل برنامه ارتقائ هتلینگ وفضا سازی مناسب ودر شان هم استانی های عزیز جهت پذیرش ایشان در این مدیریت دانست .

دکتر حجتی در ادامه گفت علیرغم کاهش ۱۰درصدی موالید در استان در سال ۹۷؛این کاهش در بیمارستان حضرت معصومه(س) که بیمارستان اصلی زنان وزایمان در تامین اجتماعی استان است ،رقمی حدود ۳٪بوده است که این موضوع نشانگر عزم وتلاش همکاران ساعی ما در جذب وارائه خدمات با کیفیت به مادران باردار است.

او افزود ازجمله اتفاقات مهم دیگر در سال گذشته اخذ تندیس بیمارستان سبز برگزیده کشوری توسط بیمارستان حضرت معصومه(س)بود.

وی در پایان گفت از برنامه های جاری مدیریت درمان استان در سال ۹۸،برنامه ریزی وآمادگی برای افزایش سهم توریسم درمانی در این مدیریت در استان است.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۹۲۰۹۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان