//
کدخبر: ۱۹۶۸۳۲ //

اولین "استارت‌آپ‌ ویکند" صنایع کوچک و متوسط کرمانشاه برگزار می‌شود

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان کرمانشاه از برپایی نخستین رویداد استارت آپ ویکند صنایع کوچک و متوسط ها در کرمانشاه خبر داد.

اولین "استارت‌آپ‌ ویکند" صنایع کوچک و متوسط کرمانشاه برگزار می‌شود
به گزارش فرتاک نیوز،

 بیژن کردستانی گفت: نخستین رویداد استارت آپ ویکند صنایع کوچک و متوسط کرمانشاه 10 تا 12 تیر در محل دانشگاه رازی برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: این رویداد استارت آپی تمام صنایع کوچک و متوسط استان در شاخه‌های مختلف صنایع فلزی، برق و الکترونیک، مواد غذایی، فناوری اطلاعات، بسته بندی و... را در بر می‌گیرد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان کرمانشاه یادآوری کرد: برگزیدگان این استارت آپ، ایده‌های خود را در قالب یک استارت آپ دمو که 19 تیر برگزار می‌شود در حضور سرمایه‌گذاران ارائه می‌دهند تا منجر به عقد قرارداد و تجاری سازی انبوه ایده‌ها شود.

کردستانی هدف از برپایی این استارت آپ ویکند را حمایت از ایده‌های نو در زمینه صنایع کوچک و متوسط استان و تجاری سازی و تولید انبوده این ایده‌ها عنوان کرد.

وی با بیان اینکه شرکت شهرک‌های صنعتی استان کرمانشاه پیش از این نیز استارت آپ‌هایی در زمینه‌های مختلف برگزار کرده، خاطرنشان کرد: خوشبختانه پس از آنکه زمینه ارائه ایده‌های برتر این استارت آپ ها در حضور سرمایه‌گذاران و در قالب جلسات "بی.تو.بی" فراهم شد، اکنون شاهد عقد قراردادهایی در زمینه‌های مختلف هستیم.

کردستانی نمونه این موارد را ایده یکی از جوانان در زمینه سم زدایی از محصولات کشاورزی اعلام کرد که منجر به عقد دو قرارداد سرمایه‌گذاری شده است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ايسنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۹۶۸۳۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان