//
کدخبر: ۱۹۶۵۵۲ //

پایان عملیات تعمیر خط اصلی انتقال آب جوانرود

به دلیل شکستگی در خطوط انتقال آب شرب شهرستان جوانرود بخش هایی ازشهر در روزهای گذشته دچار قطعی و افت فشار آب شدند.

پایان عملیات تعمیر خط اصلی انتقال آب جوانرود
به گزارش فرتاک نیوز،

به دلیل ایجاد شکستگی در خط اصلی انتقال آب شرب به شهر جوانرود انجام عملیات اجرایی تعمیرات بر روی خط، در بخش های مرتفع شهرستان جوانرود، شهروندان با مشکل افت فشار و قطع آب مواجه شدند.

این تعمیرات در روز گذشته ساعت 9 صبح به پایان رسید و انتقال آب به داخل شهر از سر گرفته شد.

به دلیل عدم هماهنگی پیمانکار شهرداری جهت لایروبی بستر رودخانه (خشکه رود) و برخورد با خط انتقال آب در بستر خشکه رود این خط دچار حادثه و سبب شکستگی آن شد.

جهت تسریع در روند انجام عملیات تعمیر خط، اکیپ های اجرایی رفع حوادث و اتفاقات از امور آبفای شهر کرمانشاه و روانسر به شهرستان جوانرود اعزام و درکنار پرسنل آبفای شهری جوانرود، مشغول تعمیر لوله خط انتقال شدند.

انجام این عملیات که تا شب به طول انجامید، موجب افزایش ساعات قطعی آب و افت فشار برای مردم جوانرود شد.

شرکت آبفای استان، در جهت کاهش فشار این حادثه به سرعت اکیپ مجهز تانکرهای سیار آبرسان را به شهرستان جوانرود اعزام نمود و عملیات آبرسانی در کوچه ومحلات مختلف شهر آغاز و تا برقرارشدن کامل جریان آب در شبکه توزیع شهری، این تانکرها به آبرسانی مشغول بودند.

خوشبختانه مدیر عامل، معاون بهره برداری، مدیر دفتر پدافند غیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان در شهرستان جوانرود و پیگیری مستقیم کارها و همراهی و مساعدت قابل تقدیر فرماندار، شهردار، شورای اسلامی شهر و مردم، این حادثه و شکستگی خط انتقال به صورت کامل انجام گردید.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۹۶۵۵۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان