//
کدخبر: ۱۹۶۵۱۲ //

در ۳ ماهه نخست امسال؛ ۷ تن موادمخدر در یزد کشف شد

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر استان یزد از کشف هفت تن موادمخدر در یزد طی سه ماهه نخست سال جاری خبر داد.

در 3 ماهه نخست امسال؛
۷ تن موادمخدر در یزد کشف شد
به گزارش فرتاک نیوز،

سرهنگ علی افخمی امروز در نشست خبری دبیر و رؤسای کمیته‌های تخصصی شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر استان یزد با اشاره به میزان موادمخدر کشف شده در استان طی سال جاری اظهار داشت: در طول سه ماه، هفت تن موادمخدر در یزد کشف شد که این میزان کشفیات حاصل اجرای بیش از ۱۰۰ طرح است.

وی با اشاره به اینکه این طرح‌ها در مناطق مختلف استان به مرحله اجرا درآمد، افزود: این طرح‌ها به منظور مبارزه بی‌امان با سوداگران مرگ اجرا شده در نهایت علاوه بر کشف این میزان موادمخدر، پاکسازی ۴۵۰ نقطه را نیز به دنبال داشته است.

افخمی خاطرنشان کرد: جمع‌آوری معتادان متجاهر و خرده فروشان مواد مخدر یکی از اولویت‌های نیروی انتظامی است و با توجه به اهمیت این بخش، کلانتری‌های سطح شهر را نیز در امر مواد مخدر دخالت دادیم.

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر استان یزد، میزان مواد مخدر کشف شده در طول سال گذشته را نیز بالغ بر ۳۰ تن اعلام کرد.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر استان یزد نیز در این نشست به تشریح برنامه های هفته مبارزه با موادمخدر پرداخت و اظهار داشت: برگزاری ۳۰۰ برنامه ورزشی در شهر و روستاها، برپایی نمایشگاه فرهنگی و هنری با عنوان «نه به اعتیاد»، همایش تجلیل از فعالان مبارزه با موادمخدر، تکریم خانواده شهدای دفاع از وطن و … از جمله این برنامه‌هاست.

سید مصطفی کرباسی ادامه داد: بهره‌گیری از ظرفیت تشکل‌های مردم نهاد و جوانان، فعالیت‌های فرهنگی و تبلیغی در شهر و فضای مجازی، نشست‌های آموزشی و توجیهی در مساجد و حضور در جلسه‌های مختلف هم اندیشی و جلب همکاری در رسیدن به اهداف کشور در مبارزه با مواد مخدر مؤثر است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: مهر
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۹۶۵۱۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان