//
کدخبر: ۱۹۵۷۱۰ //

رئیس پلیس راهور کرمانشاه خبر داد: آموزش عملی فرهنگ ترافیک به کودکان در پارک ترافیک کرمانشاه

رییس پلیس راهور استان کرمانشاه از ارائه آموزش های عملی حوزه راهنمایی و رانندگی به کودکان ونوجوانان در پارک ترافیک شهر کرمانشاه خبر داد.

رئیس پلیس راهور کرمانشاه خبر داد: آموزش عملی فرهنگ ترافیک به کودکان در پارک ترافیک کرمانشاه
به گزارش فرتاک نیوز،

به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ فضل الله شیری اظهار داشت: در راستای برگزاری کلاس‌های آموزش شهروندی و ارتقای فرهنگ ترافیک نونهالان و کودکان در قالب تورهای تفریحی و آموزشی به پارک ترافیک واقع در پارک شاهد کرمانشاه اعزام می‌شوند.

وی ادامه داد: کودکان در این تورها ضمن حضور در بازی‌ها، جشن‌های ترافیکی و تماشای کلیپ‌های آموزشی، با موضوعاتی همچون فرهنگ ترافیک در حوزه کودکان، عبور ایمن کودک از خیابان و معابر، سلامت کودک در وسایل نقلیه و رعایت نکات دوچرخه سواری و آموزش کودکان به عنوان یک همیار پلیس آشنا می‌شوند.

رئیس پلیس راهور استان بیان داشت: تورهای آموزشی و تفریحی پارک ترافیک هر هفته در روزهای دوشنبه و چهارشنبه و برای کودکان ۴ تا ۱۰ سال در کرمانشاه برگزار و تا کنون ۳۰۰ نفر به این پارک اعزام شده‌اند.

سرهنگ شیری تصریح کرد: این پارک ترافیک دارای امکاناتی از قبیل شبکه معابر، میادین، تقاطع‌ها، گذرگاه‌های عابر پیاده، ایستگاه‌های اتوبوس و تاکسی و زمین‌های ویژه بازی کودکان است که محیطی شبیه شهر واقعی را برای آموزش رانندگی و قوانین ترافیکی به کودکان و نوجوانان فراهم کرده است.

وی در پایان اظهار کرد: با توجه به تعطیلی مدارس و حضور دانش آموزان در کانون‌های اوغات فراغت، مراکز مزبور می‌تواند از ظرفیت پارک ترافیک جهت آموزش عملی شهروندی فرهنگ ترافیک با هماهنگی قبلی استفاده کنند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: مهر
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۹۵۷۱۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان