//
کدخبر: ۱۹۵۴۸۰ //

وزیر جهاد کشاورزی: حفاظت از منابع طبیعی بدون حضور مردم ممکن نیست

وزیر جهاد کشاورزی گفت: طبیعت رام، همراه و مستعد است و هر روز یک ظرفیت جدید از خود را پیش روی ما قرار می‌دهد اما متأسفانه ما چپکی نگاه می‌کنیم، طبیعت را تخریب می‌کنیم.

وزیر جهاد کشاورزی: حفاظت از منابع طبیعی بدون حضور مردم ممکن نیست
به گزارش فرتاک نیوز،

منطقه ایلام، «محمود حجتی» در نشست تخصصی اقدام مشترک توسعه منابع طبیعی و آبخیزداری در منطقه زاگرس که در استانداری ایلام، اظهار کرد: وظیفه‌ی ما به عنوان حاکمیت این است که رمز و رازهای طبیعت را بشناسیم و برای مردم تشریح کنیم و طبیعت را هرچه بیشتر بارور کنیم.

وی با بیان اینکه حفاظت از منابع طبیعی منهای حضور مردم ناممکن است، تصریح کرد: طبیعت مهربان است و همه‌ی آنچه را که در اختیار دارد به ما ارزانی می‌دهد و برای حفاظت از منابع آب و خاک و توسعه منابع طبیعی هم خود ما در دانشگاه‌ها و در وزارت جهاد کشاورزی تحقیق و مطالعات و تجربه عملی داریم و می‌توانیم از تجربیات جهانی بهره بگیریم.

وزیر جهاد کشاورزی ادامه داد: خوشبختانه با فعالیت خوب سازمان‌های مردم نهاد حساسیت مردم به حفظ سرمایه‌های طبیعت بیشتر شده و همین امر کار را برای مسئولان راحت‌تر کرده است.

وی با اشاره به درختکاری در ماسه‌های روان تپه‌های الله اکبر در خوزستان، گفت: این فعالیت‌ها نشان می‌دهد طبیعت رام، همراه و مستعد است و هر روز یک ظرفیت جدید از خود را پیش روی ما قرار می‌دهد اما متأسفانه ماچپکی نگاه می‌کنیم و طبیعت را تخریب می‌کنیم.

حجتی تاکید کرد: وظیفه‌ی ما به عنوان حاکمیت این است که رمز و رازهای طبیعت را بشناسیم و برای مردم تشریح کنیم و طبیعت را هرچه بیشتر بارور کنیم.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ايسنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۹۵۴۸۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان