//
کدخبر: ۱۹۴۰۴۷ //

بازدید مدیر مخابرات منطقه کرمانشاه ازطرحهای شهرستانهای تابعه

مهندس قبادیان، مدیرمخابرات منطقه کرمانشاه به دنبال بازدیدهای دوره ای ازنقاط مختلف وشهرستانهای تابعه استان، از روند بازسازی ساختمان مرکز مخابرات شهرستان سرپل ذهاب بازدید کرد.

بازدید مدیر مخابرات منطقه کرمانشاه ازطرحهای شهرستانهای تابعه
به گزارش فرتاک نیوز،

مهندس قبادیان که به صورت منظم و دوره ای، از نزدیک درجریان روند بازسازی ساختمان های آسیب دیده ناشی از زلزله آبان ماه سال ۹۶ در شهرستان های سرپل ذهاب و ثلاث باباجانی قرار می گیرد، در این بازدید نیز علاوه بر بررسی بازسازی ساختمان مخابرات سرپل ذهاب که در مراحل نهایی می باشد، به همراه معاونت شبکه مخابرات استان درجریان پروژه های در دست اقدام مخابرات دراین شهرستان قرارگرفت.

مهندس قبادیان سپس با عزیمت به شهرستان قصرشیرین، ضمن بازدید از منطقه آزاد تجاری این شهرستان، چگونگی توسعه و تجهیز زیر ساخت های ارتباطی و مخابراتی آن را مورد بررسی قرار داده و بر اجرای دقیق و سریع این پروژه ها توسط همکاران فنی مخابرات تاکیدکرد.

آخرین مقصد بازدید یک روزه مهندس قبادیان، شهرستان ثلاث باباجانی بود که طی آن در جریان پیشرفت برگردان مرکز تلفن شهری و همچنین روند بازسازی ساختمان مخابرات این شهرستان قرار گرفت.

ایشان درحاشیه این بازدیدها ضمن تقدیر از تلاشهای شبانه روزی همکاران مخابرات درجهت بازسازی شبکه های مخابراتی آسیب دیده از زلزله سال ۹۶ افزود: اولویت مخابرات استان کرمانشاه ، پایداری شبکه و برقراری ارتباط در هر شرایطی به ویژه مواقع بحرانی می باشد که بحمدالله مخابرات استان کرمانشاه باتلاش کارکنان خدوم خود نشان داد که پایداری شبکه درجریان زلزله سال ۹۶ وسیل اخیر، کاملاً تحت کنترل بوده و درحد قابل قبول و استاندارد می باشد.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۹۴۰۴۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان