//
کدخبر: ۱۸۸۴۰۱ //
مدیر عامل مخابرات منطقه کرمانشاه :

بدهی ۸ میلیاردی مشترکین به مخابرات کرمانشاه / ۳۷ درصد تلفن ها به علت بدهی قطع هستند

مسیب قبادیان مدیر عامل مخابرات منطقه کرمانشاه از بدهکاری 8 میلیار تومانی مشترکین به مخابرات منطقه کرمانشاه خبر داد.

بدهی 8 میلیاردی  مشترکین به مخابرات کرمانشاه / 37 درصد تلفن ها به علت بدهی قطع هستند
به گزارش فرتاک نیوز،

مهندس قبادیان امروز (۲۸اردیبهشت) در نشست خبری با اصحاب رسانه که به مناسبت روز جهانی ارتباطات بر گزار شد گفت: شعار سال اتحادیه جهانی مخابرات شکاف استاندارد سازی بین کشورها است.

مهندس قبادیان افزود:امروزه زیر ساخت و تحول بخش ها،مبنی بر فناوری جدید شبکه های توسعه داده می باشد و مهمترین نکته امنیت  داده هاست.

وی افزود: در استان برای بستر ارتباطی انجام شده در حوزه تلفن همراه و توسعه تکنولوژی نسل4و4/5، ۱۰۰ میلیارد هزینه شده است و بالغ بر ۳۰۰روستا از تکنولوژی نسل ۳بهره مند هستند.

مدیر عامل مخابرات منطقه کرمانشاه با اشاره به توسعه زیر ساخت شهری و بین شهری گفت:  ۳۰۰کیلومتر فیبر نوری و۵۰ کافو نوری برای ارتقا و کیفیتدر راستای خدمات و سرعت بخشی در سال گذشته انجام شده است.

وی تصریح کرد: به منظور افزایش ظرفیت انتقال در سطح مراکز اصلی و فرعی ۶۰لینک تجهیزات انتقال نصب شده که ظرفیت کیفیت ترافیک بین شهری را افزایش می دهد.

مهندس قبادیان خاطر نشان کرد: با توجه به سیاست های حمایت از تولید داخل سعی کردیم تعرفه ها را کاهش دهیم و در این راستا بسترهای اینترنت نرخ بین المللی و داخلی تفکیک شده است وتعرفه اینترنت داخلی یک چهارم تعرفه بین الملل است.

این مسئول اظهار کرد: امسال هدف اصلی ما تولید داخل و ارتقا کیفیت خدمات بر اساس سیاست های کلان است که خدمات با بهترین کیفیت انجام شود.

 مدیر عامل مخابرات با اشاره به  بحث کاهش هزینه هاو اینکه در هر دوره ۵۴۰ هزار قبض تلفن برای مشترکین صادر می شد افزود:در فرایند توزیع و دریافت قبض از ۳۴۳ هزار مشترک ۱۸۰۰ نفر خواهان دریافت قبض هستند و مابقی به سوی پرداخت الکترونیک روی آورده اند.

 قبادیان در ادامه با اشاره به شبهاتی که نصب دکل های مخابراتیBTS در بین  مردم ایجاد کرده گفت: امواج به خودی خود مضر نیستند و به موج اظهار نظرهای کلی نباید توجه کرد

 وی در پایان از ایجاد سامانه پیامکی خرابی تلفن خبر داد و افزود: از این پس کسانیکه با تلفن گویای ۲۰۱۱۷ مخابرات کرمانشاه  تماس می گیرند پیامکی برایشان ارسال می شود که در اسرع وقت از تلفن آنها بازدید شود و در پایان کار هم پیامکی دیگر ارسال می شود که از درستی کار اطمینان حاصل گردد

 وی خاطر نشان کرد: امسال  افزایش تعرفه نداریم.

خبرنگار: طیبه دولت آبادی

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۸۸۴۰۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان