//
کدخبر: ۱۹۳۳۱۹ //

فرمانداری کاشمر بدون سکاندار شد

پس از استعفای فرماندار کاشمر، تاکنون فرد به‌عنوان فرماندار و سرپرست فرمانداری کاشمر معرفی نشده است.

فرمانداری کاشمر بدون سکاندار شد
به گزارش فرتاک نیوز،

محمدعلی نبی‌پور که در 5 تیرماه سال 97 با حکم عبدالرضا رحمانی فضلی به‌عنوان بیستمین فرماندار کاشمر معرفی شد، در 31 فروردین‌ ماه امسال به دنبال اولین بخشنامه وزیر کشور در خصوص تعیین تکلیف مدیران این وزارتخانه برای شرکت در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از سمت خود استعفا داد.

با توجه به پایان یافتن مهلت استعفای مدیرانی که قصد ثبت‌نام برای یازدهمین دوره نمایندگی مجلس شورای اسلامی را داشتند، بیستمین فرماندار کاشمر که پیش از این استعفای خودش را برای حضور در عرصه رقابت انتخاباتی نمایندگی مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه گناباد، تقدیم استانداری کرده بود، عملاً فرمانداری کاشمر بدون سکاندار شد و تاکنون نیز فردی به‌عنوان فرماندار یا سرپرست از سوی استانداری معرفی نشده است.

اگرچه فرماندار مستعفی کاشمر پاسخگوی تلفن خبرنگار فارس نبود، اما در همین زمینه معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری کاشمر به خبرنگار ما گفت: فرماندار تا دیروز عصر در کاشمر حضور داشته، اما حق امضا نداشته است.

مرادعلی احمدزاده با بیان اینکه براساس حکم فرماندار تا دیروز به عنوان جانشین عهده‌دار مسؤولیت بودم، یادآور شد: صبح امروز از استانداری تماس گرفتند و اعلام کردند، فعلا امور جاری را انجام دهم.

وی تاکید کرد: این ابلاغ به صورت کتبی نیست و به صورت تلفنی انجام شده است.

محمدعلی نبی‌پور در حالی در تیرماه سال گذشته به‌عنوان فرماندار دومین شهر زیارتی خراسان رضوی معرفی شد که از همان ابتدا شنیده‌ها حاکی از آن بود که قرار است در کمتر از یک سال برای حضور در رقابت‌های انتخاباتی مجلس شورای اسلامی از این سمت استعفا دهد، اما این شنیده‌ها بعد از 345 روزبه واقعیت پیوست تا فرمانداری کاشمر و مردم این شهرستان چشم‌انتظار تصمیم مسؤولان برای معرفی فرماندار جدید باشند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: فارس
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۹۳۳۱۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان