//
کدخبر: ۱۹۲۳۲۸ //
توسط نمایندگان سازمان تنظیم مقررات وارتباطات رادیویی انجام شد

بررسی تشعشع دکل های موبایل در استان کرمانشاه

در پی درخواست های مردمی و برخی نهادها در خصوص چگونگی اثرات تشعشع ناشی از دکل های BTS (موبایل) و استاندارد بودن آنها ،به درخواست داوطلبانه ی مخابرات منطقه کرمانشاه، هیاتی از سوی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی( رگولاتوری) به استان کرمانشاه اعزام شد.

بررسی تشعشع دکل های موبایل در استان کرمانشاه
به گزارش فرتاک نیوز،

نمایندگان فنی سازمان تنظیم مقررات به اتفاق مهندس قبادیان، مدیر مخابرات منطقه کرمانشاه، نماینده دادستان کرمانشاه، مقامات و مسئولین برخی از دستگاههای اجرایی در حوزه‌های مختلف از جمله دانشگاه علوم پزشکی، بهزیستی، شهرداری، آموزش وپرورش و جهادکشاورزی استان در تعدادی از نقاط آموزشی و درمانی حضور یافتند و نمایندگان فنی سازمان تنظیم مقررات رادیویی با استفاده از دستگاههای سنجش، استاندارد بودن میزان تشعشعات حاصل از دکلهای موبایل را اندازه گیری نمود که میزان آن ، یک ده هزارم حدمجاز اعلام  وبه رویت حاضرین رسید.

photo_۲۰۱۹-۰۶-۰۳_۱۳-۲۲-۰۳

درحاشیه این بازدیدها مهندس قبادیان، مدیر مخابرات منطقه کرمانشاه اظهارداشت: دکل های BTS که کار تامین پوشش‌دهی ارتباط تلفن‌ های همراه را انجام می‌دهد، در ایران با همان تکنولوژی استفاده شده در سراسر جهان و کشورهای پیشرفته اجرا می گردد.

مهندس قبادیان افزود : در راستای مسئولیت های اجتماعی  و حساسیتی که بر سلامت مردم عزیز و عموم جامعه و جود دارد و با توجه به اینکه ذهنیت‌ هایی در خصوص اثرات زیان‌ آور تشعشع دکل های  BTS ( موبایل) در بین عموم جامعه هست، مخابرات وظیفه خود می‌داند که جهت تنویر افکار عمومی و رفع نگرانی های احتمالی مردم عزیز، ازطریق منابع علمی واثبات شده ونهادهای نظارتی نظیر سازمان تنظیم مقررات وارتباطات رادیویی و همچنین سازمان انرژی اتمی، موضوع بی ضرر بودن این تششعات را تبیین نماید.

وی افزود: اقداماتی در راستای اطمینان بخشی به مردم عزیز صورت پذیرفته که انشاالله به تدریج و با شیوه‌های مختلف به اطلاع و آگاهی عموم مردم شریف استان خواهد رسید .

وی خاطرنشان کرد : به مردم  اطمینان می‌دهم که میزان این تشعشعات از حد مجاز بسیار پایین تر بوده و هیچگونه گزارش اثبات شده ای در رابطه با آثار زیان بار تشعشعات دکل های موبایل در منابع علمی جهان تاکنون منتشر نگردیده است.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۹۲۳۲۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان