//
کدخبر: ۱۹۲۳۱۹ //

بازداشت عضو شورای شهر شیراز، برگزاری جلسه غیرعلنی شورا را در پی داشت

اعضای شورای اسلامی شهر شیراز در جلسه ای غیرعلنی با حضور شهردار این کلانشهر، ابعاد مربوط به آغاز اجرای حکم حبس یک ساله «مهدی حاجتی» عضو این شورا را بررسی کردند.

به گزارش فرتاک نیوز،

روابط عمومی شورای اسلامی شهر شیراز، دوشنبه گزارش داد: اعضای این شورا به دنبال بازداشت مهدی حاجتی، عضو این شورا برای اجرای حکم قضایی، در جلسه غیرعلنی و فوق العاده با حضور شهردار مسائل مربوط را بررسی کردند.

اعضای شورای شهر شیراز در این جلسه با ابراز تاسف از این اتفاق، راه‌های حل این موضوع را بررسی کرده و خواستار همکاری دستگاه قضایی برای بازگشت مهدی حاجتی به صحن علنی شدند.

اعضای شورای شهر شیراز در این جلسه تصمیماتی اتخاذ کردند که پس از پیگیری به اطلاع شهروندان خواهد رسید.

پیش از این، یک منبع آگاه یکشنبه ۱۲ خردادماه جاری به ایرنا گفت: حکم حبس حاجتی در شعبه اول دادگاه تجدید نظر استان فارس قطعیت یافته بود که در این روز، اجرا شد.

وی که خواست نامش اشاره نشود، افزود: اتهام حاجتی فعالیت تبلیغی علیه نظام است و وی علاوه بر یک سال حبس، به ۲ سال تبعید نیز محکوم شده است.

زهره رستگاری، همسر مهدی حاجتی عصر یکشنبه ۱۲ خرداد ۹۸ با انتشار توئیتی نوشت: همسرم بعد از ظهر امروز بازداشت و روانه زندان شده است.

مهدی حاجتی عضو شورای اسلامی شهر شیراز ۱۲ خردادماه جاری بازداشت و به زندان منتقل شد.

حاجتی پیش از این، پنجم مهرماه ۹۷ به اتهام حمایت از ۲ تن از فعالان فرقه ضاله بهاییت بازداشت شده بود. وی ۱۵ مهر ۹۷ با صدور قرار وثیقه ۲ میلیارد ریالی آزاد شد.

این عضو شورای اسلامی شهر شیراز پس از گذشت افزون بر چهار ماه غیبت در جلسات شورا، ۱۴ بهمن ۹۷ در جلسه کمیسیون برنامه و بودجه این شورا حاضر شد.

در آن زمان، قرار نظارت قضایی مبنی بر منع حضور این عضو شورای شهر شیراز از سوی دادگاه لغو شده بود.

یک منبع مطلع پیش تر گفته بود: روند رسیدگی به پرونده حاجتی ادامه دارد و حضور در جلسات شورای شهر شیراز دال بر برائت وی از اتهام نیست.

مهدی حاجتی متولد ۱۳۵۸ از فعالان سیاسی اصلاح طلب، نایب رئیس کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک و رئیس کمیسیون حقوق شهروندی پنجم دوره شورای شهر شیراز است.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۹۲۳۱۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان