//
کدخبر: ۱۹۲۲۶۵ //

محدودیت های ترافیکی در کرمانشاه اعمال می شود

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان گفت: همزمان با برگزاری مراسم سالگرد ارتحال ملکوتی امام راحل (ره) محدودیت های ترافیکی در شهر کرمانشاه اعمال می شود.

محدودیت های ترافیکی در کرمانشاه اعمال می شود
به گزارش فرتاک نیوز،

سرهنگ "فضل الله شیری" در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این محدودیت ترافیکی از ساعت 17:30 دقیقه عصر امروز (دوشنبه - 13 خرداد) و در خیابان مدرس شهر کرمانشاه برپا می شود.

وی ادامه داد: با توجه به برگزاری مراسم سالگرد ارتحال امام راحل (ره) در مسجد جامع شهر کرمانشاه، خیابان مدرس از میدان آزادی تا سه راه نواب به صورت مسیر رفت وبرگشت شامل محدودیت تردد و توقف خواهد شد.

سرهنگ شیری یادآور شد: تمامی معابر فرعی و خیابان ها و کوچه های منتهی به خیابان مدرس مانند کوچه لک ها و خیابان فیض آباد نیز شامل این محدودیت خواهند شد.

رئیس پلیس راهور استان کرمانشاه گفت: این محدودیت ترافیکی تا پایان مراسم ادامه یافته و انتظار می رود رانندگان با ماموران ما همکاری لازم را داشته باشند.

وی گفت: در زمان اجرای طرح ترافیک همکاران ما از هرگونه تردد در مسیرهای یاد شده خودداری و خودروهای پارک شده را نیز به پارکینگ منتقل می کنند.

سرهنگ شیری در پایان از رانندگان خواست تا در طول زمان اجرای طرح محدودیت ترافیکی، از خیابان کوهساری به طرف بلوار افشار طوس و خیابان شهدای اشک تلخ به خیابان شریعتی به عنوان مسیرهای جایگزین استفاده کنند.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۹۲۲۶۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان