//
کدخبر: ۱۹۱۸۴۶ //

جانشین فرماندهی انتظامی هرمزگان اعلام کرد: کشف محموله های قاچاق ۵۸ میلیاردی در هرمزگان

جانشین فرماندهی انتظامی هرمزگان از کشف ۵۸ میلیارد ریال انواع کالای قاچاق در استان خبر داد.

جانشین فرماندهی انتظامی هرمزگان اعلام کرد: کشف محموله های قاچاق ۵۸ میلیاردی در هرمزگان
به گزارش فرتاک نیوز،

عباسعلی بهدانی فرد عصر شنبه در جمع خبرنگاران گفت: مأموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی با همکاری مأموران انتظامی استان، با تلاش شبانه روزی و اجرای طرح‌های پاکسازی نقاط آلوده و اشرافیت کامل بر محورهای مواصلاتی فرعی و اصلی استان در هفته گذشته موفق شدند، ۶۵ دستگاه خودرو سبک و سنگین حامل کالای قاچاق را شناسایی و توقیف نمایند.

وی افزود: در مدت یاد شده با تلاش همه جانبه مأموران مجموعاً ۳ میلیون و ۲۳۳ هزار نخ انواع سیگار ،۶ دستگاه لوازم خانگی،، ۱۴۰ هزار لیتر سوخت، ۷ هزار و ۸۲۲ عدد لوازم آرایشی ،۴ هزار قلم اقلام خوراکی، ۵ هزار و ۴۰۷ دستگاه متعلقات ماهواره و ۵۸۲ رأس احشام قاچاق، ۵ تن فراورده‌های شیلاتی و ۱۹ عدد قطعات یدکی خودرو کشف و ضبط شد.

این مقام انتظامی هرمزگان ارزش ریالی کالاهای قاچاق کشف شده را: ۵۸ میلیارد و ۲۵ میلیون ریال عنوان کرده و اظهارداشت: در این رابطه ۱۴۰ متهم نیز دستگیر که برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضائی استان معرفی شدند.

جانشین فرماندهی انتظامی استان هرمزگان با اشاره به اینکه طی این مدت ۱۴۴ فقره پرونده کشف کالای قاچاق تشکیل شده است، تصریح کرد: از این تعداد ۱۷ پرونده بالای صد میلیون تومان و ۱۲۷ فقره پرونده زیر صد میلیون تومان بوده است.

بهدانی فرد پدیده قاچاق را برای استان و کشور خطر امنیتی و اقتصادی بزرگی دانسته و از عموم شهروندان خواست در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه بی نظمی و فعالیت مجرمانه قاچاقچیان و افراد سودجو و قانون گریز از طریق تماس تلفنی با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰، نیروی انتظامی را در امر مبارزه جدی و قاطعانه با پدیده قاچاق یاری کنند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: مهر
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۹۱۸۴۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان