//
کدخبر: ۱۵۸۵۰۰ //

۱۳ میلیارد ریال کالای قاچاق در کنارک کشف شد

معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی سیستان وبلوچستان از کشف ۱۳ میلیارد ریال کالای قاچاق در شهرستان کنارک خبر داد.

۱۳ میلیارد ریال کالای قاچاق در کنارک کشف شد
به گزارش فرتاک نیوز،

 به نقل از پایگاه خبری پلیس، غلامرضا جعفری اظهار داشت: در راستای اجرای طرح تشدید مبارزه با قاچاق کالا و ارز، مقابله با فعالیت های مجرمانه و ناامن کنندگان فضای اقتصادی کشور، مأموران پلیس شهرستان کنارک پس از رصد اطلاعاتی و در پی دریافت اخباری مبنی بر بارگیری محموله قاچاق از حوالی روستای «بیردف» این شهرستان به داخل کشور موضوع را به صورت ویژه در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: ۲ تیم ویژه از ماموران پلیس آگاهی اقدام به کنترل نامحسوس محورهای مواصلاتی نوار ساحلی دریای مکران (زرآباد – کهیر) کردند که در این ماموریت یک دستگاه خودرو نیسان حامل بار قاچاق شناسایی و توقیف شد.

معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی سیستان وبلوچستان ادامه داد: ماموران در بازرسی از این خودرو مقادیر زیادی کالای قاچاق شامل یک هزار و ۴۲۶ دستگاه تلفن همراه هوشمند و ساده با مارک های مختلف، ۳۰۰ قطعه لوازم جانبی تلفن همراه، ۲۱عدد «کیس» کامپیوتر و ۲۱ دستگاه مانیتور به همراه لوازم جانبی، فاقد هرگونه مجوز گمرکی کشف کردند.

وی با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش کالاهای کشف شده را ۱۳ میلیارد ریال برآورد کردند، گفت: در این خصوص یک قاچاقچی نیز دستگیر که پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شد.   

جعفری تصریح کرد: مبارزه با قاچاقچیان و سودگران مرگ، به صورت ویژه در دستور کار نیروی انتظامی قرار دارد و از شهروندان تقاضا می شود کالاهای قاچاق را نخرند و هرگونه موارد مشکوک را از طریق تماس با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: مهر
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۵۸۵۰۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان