//
کدخبر: ۱۹۱۸۲۷ //

استاندار تهران: معاون سابق فرمانداری شهریار ارتقاء پیدا نکرده است

استاندار تهران با اشاره به اینکه معاون سیاسی سابق فرمانداری شهریار با انتقال به معاونت برنامه ریزی و توسعه فرمانداری تهران ارتقاء پیدا نکرده است، گفت: با توجه به تجربه ایشان، تصمیم بر این گرفته شد تا از این تجربه در حوزه دیگر استفاده شود.

استاندار تهران: معاون سابق فرمانداری شهریار ارتقاء پیدا نکرده است
به گزارش فرتاک نیوز،

انوشیروان محسنی بندپی استاندار تهران پیرامون موضوع معاون سیاسی فرمانداری شهریار اظهار داشت:معاون سیاسی فرمانداری شهریار با تجربه تجربه ایشان در حوزه برنامه ریزی و اداری مالی در حوزه دیگری غیر از حوزه سیاسی به کار گرفته شده‌اند و ایشان ارتقایی پیدا نکرده‌اند.

وی افزود: ایشان از حوزه معاونت سیاسی و انتظامی که جایگاه بالایی نیز دارد به حوزه اداری و مالی منتقل شده‌اند و تصمیم بر این گرفته شد از تجربه ایشان در قسمت دیگری استفاده شود.

به گزارش فارس، صفحه اینستاگرام منتسب به معاون سیاسی سابق فرمانداری شهرستان شهریار اوایل اسفند با انتشار پستی روز مهندس را به یکی از سران فتنه ۸۸ تبریک گفت. این اقدام معاون سیاسی فرماندار شهریار با اعتراضات مردم در فضای مجازی مواجه شد. 

ابوطالب فرنیاپور شنبه 4 خرداد عزل نشد و با حکم استاندار تهران به عنوان سرپرست معاونت برنامه ریزی و توسعه فرمانداری تهران منصوب شد. 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: فارس
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۹۱۸۲۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان