//
کدخبر: ۱۹۱۳۸۵ //

مردم آذربایجان‌غربی به راهپیمایی روز قدس دعوت شدند

مشت در برابر گلوله، تصویری است که هر روز در فلسطین اشغالی و پیش چشم زنان و کودکان فلسطینی تکرار می‌شود و صدای مظلومیت این قوم همچون عشقی که عالم گیر است مدت ها است در جهان پیچیده و همه آزادگان جهان آخرین جمعه ماه رمضان برای نجات این قوم به راهپیمایی می پردازند.

مردم آذربایجان‌غربی به راهپیمایی روز قدس دعوت شدند
به گزارش فرتاک نیوز،

شخصیت‌ها، تشکل ها، دانشگاهیان، دستگاه‌ها و نهادهای مختلف آذربایجان‌غربی در آستانه روز جهانی قدس، در پیام های جداگانه ای اقشار مختلف مردم را به شرکت در راهپیمایی ویژه این روز در حمایت از مردم فلسطین دعوت کردند.

راهپیمایی روز قدس همزمان با آخرین جمعه از ماه مبارک رمضان در آذربایجان‌غربی همچون سایر نقاط کشور در تمام شهرها و بخش‌های استان از ساعت ۱۰ و ۳۰ دقیقه از میدان های اصلی شهرستان های استان آغاز می‌شود و در ارومیه حرکت از محل میدان ولایت فقیه  به سمت مصلای امام خمینی (ره) است.

فردا تمامی مانورهای سیاسی و رسانه ای اردوگاه کفر نقش بر آب می شود

استاندار آذربایجان‌غربی با صدور پیامی با دعوت از مردم برای شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس گفت: امسال وضعیت خاصی در سطح بین المللی بر کشور حاکم است و ناظرانی در سراسر دنیا مشغول بررسی رفتار و عملکرد نظام، مردم و مسؤولین کشور هستند.

محمد مهدی شهریاری در پیام دعوت مردم برای حضور در راهپیمایی روز قدس اضافه کرده است: روز قدس، روز خیزش و اتحاد مسلمانان جهان در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و یادگار ماندگار حضرت امام خمینی (ره) بنیان گذار کبیر جمهوری اسلامی ایران در راستای زنده نگه داشتن روحیه ظلم ستیزی در مقابل استکبار و استبداد است.

در پیام استاندار آذربایجان‌غربی آمده است: روز قدس امسال نیز به دنبال عهدشکنی‌های آمریکای خبیث و جنایتکار که حامی حکومت جعلی صهیونیسم است، حماسی تر از قبل برگزار و تمامی مانورهای سیاسی و رسانه ای اردوگاه کفر نقش بر آب خواهد شد.

شهریاری اظهارکرد: اینجانب ضمن گرامیداشت فرا رسیدن روز جهانی قدس، با توجه به شرایط کنونی منطقه و تشدید سیاست‌های خصمانه نظام سلطه علیه ملت مظلوم فلسطین، از عموم مردم شریف، مؤمن و روزه‌دار استان آذربایجان‌غربی دعوت می‌کنم تا با حضور گسترده در راهپیمایی روز جهانی قدس ضمن لبیک مجدد به ندای ملکوتی امام راحل عظیم‌الشأن و تجدید بیعت با مقام معظم رهبری، حمایت خود را از مقاومت اسلامی فلسطین تا آزادی کامل قدس شریف از چنگال اشغالگران صهیونیستی اعلام نمایند.

روز قدس روز اتحاد و تجلی حضور

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی در پیام دعوت خود از اقشار مختلف مردم برای حضور در راهپیمایی روز قدس گفت: روز جهانی قدس ابتکار روز قدس، از تدابیر دوراندیشانه و یادگار های ارزنده امام راحل (ره) است که به منظور همبستگی و انسجام بخشی به صفوف مسلمانان جهان، برای حمایت از مظلومان و ستمدیدگان در سرتاسر دنیا تعریف شده است.

نادرقاضی پور در این پیام آورده است: روزی که هر انسان آزاده ای، به ویژه هر مسلمان راستینی، به طور آگاهانه و کارساز، در پاسخ به ندای وجدانِ بیدارِ خویش و در حمایت از چندین دهه مبارزه‌ی آزادی خواهانه‌ی ملتی ستم دیده، در اجتماع حامیان شرافت انسانی و دوست داران رهایی قدس شریف و مردم فلسطین از بند اسارت، حضور پیدا می کند.

در پیام نماینده مردم ارومیه آمده است: بی تردید، ملت مسلمان و انقلابی ایران اسلامی با درک عمیق شرایط موجود با گامهای پولادین و عزم راسخ مردان و زنان روزه دار ضمن اعلام برائت از رژیم اشغالگر قدس وایادی استکبار جهانی مرهمی بر دردهای ملت مظلوم و ستم دیده فلسطین، گامی بلند در جهت خنثی سازی توطئه‌های متعدد از جمله تفرقه و اختلاف افکنی‌ها در بین مسلمانان خواهد بود.

قاضی پور اضافه کرد: حضور در راهپیمایی امسال از اهمیتی مضاعف برخوردار است چرا که باعث می شود آخرین توطئه استکبار جهانی درباره نابودی آرمان فلسطین موسوم به معامله قرن در نطفه خفه شود.

طرح آمریکایی«معامله قرن»یک طرح از پیش شکست خورده است

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان‌غربی با صدور پیامی از آحاد مردم بصیر درگاه آذربایجان‌غربی برای حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت کرده و گفت: طرح معامله قرن که با برخی اقدامات دولت ترامپ از جمله انتقال سفارت آمریکا به قدس و شناسایی این شهر به عنوان پایتخت اسرائیل غاصب، مخالفت با بازگشت آوارگان فلسطینی و سخن گفتن از ایجاد وطن جایگزین در اردن و صحرای سینا عملیاتی و رونمایی شده است با موضع واحد و یکپارچه جهان اسلام در میان زد و بند لابی صهیونیستی - سعودی، شکست این طرح را از هم اکنون رقم زده است و قرائن نیز حکایت از شعله ور شدن انتفاضه در کرانه باختری نیز دارد.

در پیام سردارحبیب شهسواری آمده است: به فضل الهی و با رهبری امام خامنه‌ای (مدظله العالی) امروز، ابتکار راهبردی حضرت امام خمینی (ره) باعث آگاهی عمیق نسبت به مسئله فلسطین، فراتر از منطقه و ایجاد یک ظرفیت بین‌المللی و جهانی برای پیگیری مطالبات فلسطینی ‌ها شده است و به رغم تلاش‌ های گسترده و سناریوهای زنجیره‌ای و مستمر استکبار جهانی و صهیونیسم بین‌الملل در انحراف افکار عمومی مردم جهان از جنایات صهیونیست‌، فلسطین همچنان مسئله محوری جهان اسلام و کانون توجه ملل و جوامع جهانی است.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان‌غربی با تاکید بر شعار محوری روز جهانی قدس سال 1398 " شکست معامله قرن، تثبیت آرمان فلسطین" و اعلام حضور گسترده رزمندگان و اقشار بسیج اعم از اصناف، کارمندان، کارگران ، دانشجویان ، پزشکان و سایر اقشار بسیج به همراه خانواده در این حرکت عظیم عبادی سیاسی، از مردم فهیم، آگاه و ولایتمدار استان برای حضور حماسی و پرشور و لبیک‌گویی به ندای امام راحل و رهبر معظم انقلاب حضرت امام خامنه ‌ای (مدظله العالی) جهت دفاع از مظلوم و نفی ظالم دعوت به عمل می‌آورد.

آینده سازان ایران اسلامی یأس و نومیدی دشمن و قدرت و قوّت اسلام را بار دیگر رقم خواهند زد
مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان‌غربی با صدور پیامی دانش آموزان، اولیا و فرهنگیان استان آذربایجان‌غربی را به حضور گسترده در راهپیمایی روز قدس دعوت نمود.

در پیام ابراهیم محمدی آمده است: آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به‌عنوان روز جهانی قدس در جهت اعلام حمایت جهان اسلام از آزادی قدس شریف، امروز عالم‌گیر شده است و وحدت مسلمین جهان با ندای حمایت از مردم مظلوم فلسطین آشکار می‌شود و آزادی‌خواهان و آزادگان جهان همچون گذشته در برابر آماج ظلم و تعدی اسرائیل غاصب در فلسطین می ایستند.

مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان‌غربی اضافه کرد: اینجانب یقین دارم مسلمانان در سراسر دنیا و ملت بزرگوار ایران اسلامی خصوصا جامعه بزرگ فرهنگیان به وعده استقرار حکومت الله در سراسر عالم معتقدند و بر این باور از مواضع بر حق مسلمانان عدول نخواهند کرد تا انشاالله بیرق سبز حکومت جهانی حضرت مهدی (عج)، برافراشته گردد.

محمدی اظهار کرد: در همین راستا ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات از شما کارکنان صدیق، فرهنگیان گرامی و دانش آموزان عزیز که آینده سازان ایران اسلامی مان هستند دعوت می‌کنم تا در راهپیمایی این روز سرنوشت ساز در وفاداری به آرمانهای امام و رهبری، با امت بزرگ اسلامی همنوا شوید و یأس و نومیدی دشمن و قدرت و قوّت اسلام را بار دیگر رقم زنید.

فردا رسانه‌ها جلوه‌گاه وحدت و یکپارچگی ایرانیان غیرتمند برای حمایت از ملت فلسطین را نشان خواهند داد

سازمان بسیج رسانه سپاه شهداء استان آذربایجان‌غربی در پیامی ضمن محکوم کردن معامله خباثت آلود قرن ، آن را خیانتی بزرگ در حق ملت‌های مسلمان جهان قلمداد می‌کند و از اصحاب رسانه می‌خواهد تا ضمن انجام رسالت خود با روشنگری علیه این معامله مانع تحقق چنین لکه ننگی علیه آزادی و انسانیت شده و با حضورحماسی خود در راهپیمایی روز جمعه اعلام  کنند که هیچ تردیدی در دفاع از کرامت، آزادی و حقوق مشروع ملت مظلوم فلسطین نداشته و همواره با صدایی رسا این امر را فریاد خواهند زد.

همه می آییم

در آستانه راهپیمایی روز جهانی قدس؛ مردم آذربایجان‌غربی، پیر و جوان،زن و مرد آمادگی خود را برای حضور در این راهپیمایی دشمن شکن اعلام کردند.

مردم ارومیه و سایر شهرهای آذربایجان‌غربی با تاکید بر اینکه روزه داری و گرمای طاقت فرسا در عزم و اراده آنان کمترین خللی ایجاد نخواهد کرد گفتند: در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان همگام با سایر هموطنانمان در نقاط مختلف کشور به خیابان می آییم تا دست به دست هم صحنه باشکوه دیگری را برای دفاع از ملت مظلوم فلسطین خلق کنیم .

آنان همچنین تاکید کردند: در راهپیمایی امسال از افکار پلید و نقشه های شوم آمریکا و رژیم کودک کش اسرائیل و همدستانشان ابراز انزجار خواهند کرد.

به گزارش فارس، راهپیمایی روز جهانی قدس امسال از ساعت ۱۱ روز جمعه این هفته از میدان ولایت فقیه، در ارومیه و در سایر شهرها در میادین اصلی آغاز می شود و تا مصلاهای نماز جمعه ادامه می یابد.

حجت الاسلام عسگر دیرباز نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری سخنران مراسم روز قدس در ارومیه خواهد بود.

در بیانیه سازمان بسیج رسانه آذربایجان غربی به مناسبت روز قدس نیز آمده است

طراحی هوشمندانه روز جهانی قدس و فرصت سازی برای نشان دادن وحدت و اراده امت اسلامی در قبال حل مسأله فلسطین به عنوان اولویت اول جهان اسلام توسط حضرت امام خمینی(ره) به عنوان یک تصمیم راهبردی سبب شد در رقابت سنگین و تنازع بین قدرت های جهانی، آرمان آزادی قدس شریف به مثابه یک ضرورت حتمی و تاریخی پلی به گذشته، حال و آینده مسلمانان عالم ایجاد کند.

با گذشت 40  سال از پیدایش روز قدس و ظهور مدل جدیدی از همراهی با ملت فلسطین و محکومیت ظلم و اشغالگری صهیونیست‌ها و حامیان منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای آن ، منطقه در آستانه نقطه عطف راهبردی «نه به معامله قرن» قرار گرفته و رؤیای تشکیل «خاورمیانه بزرگ» و «اسرائیل از نیل تا فرات» در صحنه ای معکوس به تقویت راهبرد دفع غدّه سرطانی رژیم صهیونیستی و تحقق آرمان آزادی قدس و تشکیل «فلسطین از بحر تا نهر» تعبیر خواهد شد.

جمعه دهم خرداد ماه، جای جای میهن اسلامی جلوه‌گاه وحدت و یکپارچگی ایرانیان غیرتمند برای حمایت از ملت فلسطین و تحقق آرمان آزادی قدس شریف خواهد شد و این پیام را به جبهه استکبار و صهیونیسم بین‌الملل خواهد داد که روز جهانی قدس، شکست معامله قرن و تثبیت آزادی فلسطین بوده و ملت ایران در پیروی از منویات خلف صالح امام راحل، مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه‌ای ( مدظله العالی) در کنار جبهه بزرگ مقاومت و بیداری اسلامی با درک اهمیت عمق راهبردی انقلاب اسلامی در منطقه و جهان امروز، هیچگاه از فلسطین به عنوان مسأله اول جهان اسلام و نیز مسأله حیاتی جامعه عدالت‌خواه و صلح طلب غفلت نخواهد کرد.

سازمان بسیج رسانه سپاه شهداء استان آذربایجان غربی ضمن محکوم کردن معامله خباثت آلود قرن ، آن را خیانتی بزرگ در حق ملت‌های مسلمان جهان قلمداد می کند و از اصحاب رسانه می‌خواهد تا ضمن انجام رسالت خود با روشنگری علیه این معامله مانع تحقق چنین لکه ننگی علیه آزادی و انسانیت شده و با حضورحماسی خود در راهپیمایی روز جمعه اعلام  کنند که هیچ تردیدی در دفاع از کرامت، آزادی و حقوق مشروع ملت مظلوم فلسطین نداشته و همواره با صدایی رسا این امر را فریاد خواهند زد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: فارس
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۹۱۳۸۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان