//
کدخبر: ۱۸۹۴ //

برخورد با گاردریل ۲ نفر در اهواز را به کام مرگ فرستاد

مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت: برخورد موتورسیکلت در اهواز با گاردریل، دو نفر را به کام مرگ فرستاد.

برخورد با گاردریل ۲ نفر در اهواز را به کام مرگ فرستاد

به گزارش فرتاک نیوز،مقصود حق شناس اظهار کرد: شب گذشته طی تماس به سامانه ۱۲۵ ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز، خبر وقوع حادثه برخورد شدید موتور سیکلت با گاردریل پل پنجم  اهواز اطلاع رسانی شد.

وی افزود: آتش نشانان بلادرنگ در قالب سه خودروی عملیاتی امداد و نجات به محل حادثه اعزام شدند. این حادثه روی پل پنجم اهواز به سمت دانشگاه شهید چمران رخ داد که موتورسیکلت حامل سه راکب به دلیل نامعلوم با گاردریل برخورد و در اثر شدت این برخورد، دو نفر از راکبان در اثر جراحت بالا فوت و نفر سوم با جراحت فراوان به عوامل اورژانس ۱۱۵ تحویل داده شد.

مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت: در این حادثه عوامل پلیس و اورژانس در محل حضور داشتند و علت وقوع این حادثه از سوی کارشناسان ذیربط در دست بررسی است.

برخورد ۲ خودرو  یک مصدوم بر جای گذاشت

حق شناس همچنین عنوان کرد: شب گذشته شهروندان با تماس به سامانه ۱۲۵ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز خبر برخورد شدید دو خودرو در مسیر بلوار آیت الله بهبهانی نبش خیابان امام (ره) خبر دادند.

وی افزود: تیم آتش نشانی ظرف مدت یک دقیقه خود را به محل حادثه رساندند و مشاهده کردند یک دستگاه خودرو پراید و پژو ۲۰۶ با هم برخورد و باعث مجروح شدن یک سرنشین پراید شده است.

مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز توضیح داد: آتش نشانان بلادرنگ با قطع برق و ایمن سازی محل به منظور رفع خطرات احتمالی در اثر تصادف سایر خودرو های عبوری مصدوم  را که زنی حدودا ۲۶ ساله بود را از خودروی حادثه دیده خارج و به آمبولانس اورژانس ۱۱۵ منتقل کردند.

آتش سوزی در منزل مسکونی

حق شناس در خصوص حادثه ای دیگر نیز گفت: عصر روز گذشته با تماس به سامانه ۱۲۵ این سازمان خبر آتش سوزی در مجتمع مسکونی واقع در زیتون کارمندی اطلاع رسانی کردند.

وی تصریح کرد: آتش نشانان بلادرنگ و سریعا با تمام امکانات اطفای حریق و امداد و نجات به محل اعزام و سه دقیقه بعد در محل حاضر بودند. آتش نشانان در بدو ورود به صحنه حادثه مشاهده کردند یک واحد مسکونی در طبقه چهارم این مجتمع چهار طبقه دچار حریق و دودگرفتگی شده و سریعا تیم اعزامی با تجهیزات تخصصی حریق را اطفا، از سرایت آن به سایر واحد های همجوار جلوگیری و دود ناشی از آتش سوزی را با فن های فشار مثبت از ساختمان خارج کردند.

حق شناس افزود: در این عملیات نفس گیر به لطف خدا و به دلیل اطلاع رسانی آنی و به موقع و با سرعت عمل آتش نشانان حریق مجتمع مسکونی بدون مصدوم و تلفاتی اطفا شد.

 

منبع: مهر
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۸۹۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان