//
کدخبر: ۱۸۸۷۴۳ //

بی‌توجهی مسؤولان و عربده‌کشی متخلفان در ۱۵۵ فضای بدون مجوز کهگیلویه و بویراحمد

مدیرکل راهداری هم از چاقوکشی و عربده‌کشی افرادی می‌گوید که بعد از برخورد با آن‌ها در حریم جاده با همکارانش صورت گرفته و متخلفین در مقابل هرگونه اقدام قانونی ایستادگی می‌کنند.

بی‌توجهی مسؤولان و عربده‌کشی متخلفان در 155 فضای بدون مجوز کهگیلویه و بویراحمد
به گزارش فرتاک نیوز،

نشست کارگروه گردشگری استان کهگیلویه و بویراحمد امروز در حالی برگزار شد که یکی از دستور کارها در خصوص واحدهای بین راهی و فاقد مجوزی بود که همچنان به تخلفات خود ادامه می‌دهند و روز به روز نیز بر تعداد آن‌ها افزوده می‌شود.

طبق آماری که امروز اداره‌کل گردشگری استان کهگیلویه و بویراحمد در کارگروه گردشگری اعلام کرد در حال حاضر تعداد 155 واحد غیر مجاز اعم از کبابی و رستوران و باغ تفریحی و رفاهی در نقاط مختلف استان از بین راه‌ها گرفته تا در آبشار یاسوج و تنگه مهریان در حال فعالیت هستند.

در این نشست مسؤولان اذعان داشتند که علاوه بر تخلفات بهداشتی؛ کارهای غیر اخلاقی نیز در این فضاها و امکان غیر قانونی و بدون مجوز انجام می‌شود.

همچنین معلوم شد در آبشار یاسوج تنها 4 باغ تفریحی مجوز دارند و بقیه بدون مجوز و غیر قانونی فعالیت می‌کنند که تعداد آن‌ها 31 باغ است و 6 باغ دیگر هم بدون مجوز در حال ساخت و ساز هستند.

در جاده مهریان هم 20 باغ غیر مجاز فعالیت دارند و 6 باغ در دست ساخت است و بیشتر ساخت و سازها هم در حریم رودخانه صورت می‌گیرد در مسیر یاسوج به بابامیدان که وضع بسیار بدتر از جاهای دیگر است و 23 کبابی و قهوه‌خانه غیر مجاز و بدون مجوز فعالیت دارند و در محور یاسوج به شیراز به همین نحو که 15 واحد غیر مجاز و بدون مجوز بدون دردسر و دغدغه کار می‌کنند.

از سه راهی سپیدار به سمت جوخانه هم در تسخیر این فضاهای بدون مجوز است و 22 کبابی و قهوه‌خانه فعالیت می‌کنند که انواع و اقسام مشکلات بهداشتی و اخلاقی و امنیتی در آن‌ها رخ می‌دهد.

فرماندار بویراحمد با انتقاد از دستگاه‌هایی که به وظیفه خود عمل نمی‌کنند اظهار کرد: پس واحدهای حقوقی این دستگاه‌ها چه کاره‌‌اند و چرا ورود پیدا نمی‌کنند و فقط به دنبال این هستند که فرماندار اقدام کند.

مدیرکل راهداری هم از چاقوکشی و عربده‌کشی افرادی می‌گوید که بعد از برخورد با آن‌ها در حریم جاده با همکارانش صورت گرفته و متخلفین در مقابل هرگونه اقدام قانونی ایستادگی می‌کنند.

جالب‌تر از همه این که مدیرعامل شرکت پالایش و پخش فراورده‌های نفتی استان اعلام می‌کند وقتی دستگاهی برای خودش پمپ بنزین راه‌‌اندازی می‌کند چه انتظاری از مردم داریم که تخلف نکنند!!.

معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد خواهان برخورد با چنین واحدهای غیر مجاز شد و از دستگاه‌های خدمات رسان خواست تا به آن‌ها خدمات ارائه ندهند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: فارس
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۸۸۷۴۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان